Jump to content
Geplaatst:
comment_1180412

Ik heb pas geleden een fotowedstrijd gehouden en dat beviel me wel. Vandaar dat ik er graag nog eentje wil houden. ^_^

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Foto :Y

Size design: Max 1280x1024.

Render: In een foto? :7

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Opmerking: Veel succes. De mijne komt na de jouwe ^_^ . Wel een foto die je zelf gemaakt hebt, niet van Google geplukt ofzo.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1182605

Ik wil wel.

Hier is mijn inzending:

prachtig.jpg

Klik op de foto om hem te vergroten.

Deze foto is genomen toen ik en m'n famillie een boottochtje deden rond het prachtige Griekse eiland Corfu. ^_^

Veel succes Sprunk. :)

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1183215

Als MegaPilot geen bezwaar heeft, zouden we met zijn drieën kunnen battlen. Hoewel ik persoonlijk liever 1 tegen 1 speel, is het natuurlijk wel weer eens wat anders. :bonk:

Mijn foto:

bloemen2eu6.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1188531

Er mag inderdaad gestemd worden, maar er is nog geen einddatum bepaald door een mod. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dat nog even te doen?

En helaas gaat bovenstaande stem niet door i.v.m. een ban.

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:
comment_1188571

Ik ga voor Sprunk :Y

Ik vind zijn foto mooi gemaakt en ik hou heel erg van bloemen, bloemschikken enzovoort. Het mooie vind ik dus dat je bijna alles kan zien van de bloem. Ook vind ik de kleur heel mooi.

Het jammere van die van MP is dat ik niet zo houd van Eilanden :N Tenminste... Als het niet Cyprus of Malta is. (of de bahama's).

Geplaatst:
comment_1194951

De stem van VW-Junkos telt gewoon mee. Op 7 december was de stand tussen the_dan en MegaPilot dus gelijk.

Aangezien de battle met een dag wordt verlengd, tellen de bovenstaande stemmen van Revolution-Designes en GTAGijsso weer mee.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.