November 28, 200817 yr Hoe moet je roms afspelen met VBA?? Ik open VBA en sleep het erin maar hij blijft maar laden. En soms tot wel 101% ?? ook gaat hij van 100% opeens naar een lager procent?? Hoe kan dit?
November 28, 200817 yr Hoe moet je roms afspelen met VBA?? Ik open VBA en sleep het erin maar hij blijft maar laden. En soms tot wel 101% ?? ook gaat hij van 100% opeens naar een lager procent?? Hoe kan dit? www.google.nl Ik kan je niet helpen.
January 4, 200917 yr Je moet het er niet inslepen, maar met het programma Openen, het percentage bovenaan geeft de snelheid aan en niet het laden
February 1, 200917 yr Author ok bedankt allemaal maar ik weet nu hoe het moet dus dit topic mag dicht.
February 1, 200917 yr Hoe moet je roms afspelen met VBA?? Ik open VBA en sleep het erin maar hij blijft maar laden. En soms tot wel 101% ?? ook gaat hij van 100% opeens naar een lager procent?? Hoe kan dit? Dat zijn FPS... Hoe hoger hoe beter.
Hoe moet je roms afspelen met VBA?? Ik open VBA en sleep het erin maar hij blijft maar laden. En soms tot wel 101% ?? ook gaat hij van 100% opeens naar een lager procent?? Hoe kan dit?