Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1181079 ff linke de rest doet het niet rate ff niet te serieus is een begginers-plaatje is men eerste heb vooral aan het licht gewerkt Bewerkt: 29 november 200816 jaren door -Matthijs- Onnodige poll verwijderd.
Geplaatst: 29 november 200816 jaren comment_1181121 ik zie niets vriend meschien eens opnieuw uploaden?
Geplaatst: 29 november 200816 jaren comment_1181123 Ik zal hem even hier neerzetten. Hij wist waarschijnlijk niet hoe de codes werkten en dus leg ik het heel even uit. Eerst upload je je plaatje en dan zet je de code tussen IMG-Tags dus zo: [img=http://img143.imageshack.us/img143/1261/vsswatteampolitie1tk2.jpg] Verder een mooi plaatje voor de eerste keer! Bewerkt: 29 november 200816 jaren door Hackman
Geplaatst: 29 november 200816 jaren comment_1181131 het is zeer goed voor een eerste keer alleen is de tekst die jij er op hebt gezet wat minder ^^ zoek wat tekst tutorials ^^
Geplaatst: 29 november 200816 jaren Auteur comment_1181688 bedankt en ik zal d tip van hierboven uitvoeren
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182186 Nja een eerste x.. rate niet graag op een eerste keer. Als je meerdere plaatjes zou maken en posten zou ik kunnen zien als je aanleg hebt ofniet.. hiervan kan ik dus weinig zeggen.
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182192 Ik weet 100% zeker dat je niets anders hebt gedaan dan de tekst Ballas Hater aan het geheel hebt toegevoegd. Gezien de kwaliteit van die betreffende tekst, en het verschil met de andere teksten in de stock, is dit ongetwijfeld alles wat je eraan gedaan hebt. Desondanks moet ik wel zeggen dat je smaak hebt, want het is een prima stock om te bewerken. Zorg er de volgende keer dan ook voor dat je er wat meer aan doet, dan alleen een tekst erop plakken.
Geplaatst: 30 november 200816 jaren Auteur comment_1182568 daar heb je ongelijk in als je hier het orginele plaatje: het door mij bewerkte: komt vooral doordat het mijn eerste plaatje is en ik een ander programma gebruik dan de meeste waar je niiet zo veel aan de tekst kan doen in ieder geval niet dat ik weet
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182713 Wat ik zie dat je verandert zou kunnen hebben : 1. De tekst ( maar je zou ook fonts kunnen download) 2. Je hebt de belichting in het plaatje aangepast. daar houd het wel zon beetje mee op.
Geplaatst: 1 december 200816 jaren Auteur comment_1183479 Wat ik zie dat je verandert zou kunnen hebben :1. De tekst ( maar je zou ook fonts kunnen download) 2. Je hebt de belichting in het plaatje aangepast. daar houd het wel zon beetje mee op. 3.de randjes bewerkt wat bedoel je trouwens met ZOU JE KUNNEN HEBBEN
Geplaatst: 1 december 200816 jaren comment_1183488 Wat ik zie dat je verandert zou kunnen hebben :1. De tekst ( maar je zou ook fonts kunnen download) 2. Je hebt de belichting in het plaatje aangepast. daar houd het wel zon beetje mee op. 3.de randjes bewerkt wat bedoel je trouwens met ZOU JE KUNNEN HEBBEN Omdat je nog steeds niet het originele plaatje hebt laten zien. Van SA_Bulldog bedoelt, is dat het er alle schijn van heeft dat je alleen de tekst hebt verandert (je eigen naam dan, niet die wazige teksten) en eventueel wat belichting hebt aangepast.
Geplaatst: 1 december 200816 jaren comment_1183671 Voor mensen die het originele plaatje niet zien (zoals ik): Sorry maar wat je aan het plaatje verandert hebt, vind ik niet echt mooi. De tekst (je naam) is slecht geplaatst en er is verder niks speciaals mee gedaan, niet eens een mooie font. De blur en verlichting is op zich wel leuk bedacht, maar iets te overdreven uitgevoerd naar mijn mening. De rand erom heen is wel leuk.
Geplaatst: 1 december 200816 jaren comment_1183697 Voor mensen die het originele plaatje niet zien (zoals ik):[Plaatje] Sorry maar wat je aan het plaatje verandert hebt, vind ik niet echt mooi. De tekst (je naam) is slecht geplaatst en er is verder niks speciaals mee gedaan, niet eens een mooie font. De blur en verlichting is op zich wel leuk bedacht, maar iets te overdreven uitgevoerd naar mijn mening. De rand erom heen is wel leuk. Zoiets heet paint Het toevoegen van tekst en verder geen ene flikker aan doen..
Geplaatst: 2 december 200816 jaren comment_1184991 Oke een rate 0.00001 Waarom omdat je er geen ene M*er aan hebt gedaan
Geplaatst: 3 december 200816 jaren comment_1186298 ik geef een rate van 1.5 LOL, het kon evel uitgebreider dude.
ff linke de rest doet het niet
rate ff niet te serieus is een begginers-plaatje is men eerste heb vooral aan het licht gewerkt
Bewerkt: door -Matthijs-
Onnodige poll verwijderd.