Jump to content
Geplaatst:
comment_1181479

Hi allemaal,

Deze dude ( ds_upp ) heeft een livestream (j*s*i*ntv) opgezet met zijn GTA IV voor de PC. De dvd , dvdbox en het installatie scherm is op dit moment zichtbaar. :Y De stream is wel erg slecht maar je hebt wel iets dan hé.

Ik dacht ik meld het even voor de nieuwsgierigen ;).

Update: :duh: Mensen het was een fake , ds_upp heeft zelf toegegeven dat het een grap was.

Update 2 : Na enige research blijkt dat het toch niet fake is. Ik heb zelfs al wat screens en een youtube filmpje gevonden. :)

DSC00102.jpg

DSC00101.jpg

en het filmpje

Bewerkt: door matrix_b28

• Reacties 68
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1183982
Als jij €10.- meer betaalt heb je hem nu al.

Alleen je kan er toch niks mee.

O ja wr dan?

bij mij ligt-ie nog nie in de winkels :N :N :N :N :N

Bewerkt: door WarGamer599

Geplaatst:
comment_1183988
sorry voor dubbelpost

maar ik was vergeten erbij te vertellen dat het niet ligt aan de specificaties van m'n pc

ik heb een geforce 8800 gts

en een quadcore 2.40ghz

en vista premium

Pardon? drmee kan j em tog makkelijk spele? :? :? :? :? :? :?

Geplaatst:
comment_1184105

Torrents zijn illegaal om hier te posten. maar ik gebruik je wel[/font]

Maar ik had een hele lange nieuwsbericht gelezen dat GTA IV op geen een manier te cracken is.

Ik durf onderant te wedde over een paar dagen het spel al gekraakt is. Want alles op de computer valt te kraken

Geplaatst:
comment_1184111

Maar ik had een hele lange nieuwsbericht gelezen dat GTA IV op geen een manier te cracken is.

Ik weet ook niet zeker of dat wel GTA IV is. Je kunt beter wachten tot je het kan kopen, maar als je echt niet kan wachten, take the risc.

Geplaatst:
comment_1184119

SecureRom is een lachertje, het zat ook op Farcry en nog wat andere games, en was binnen de korte keren gekraakt. Ga niet onzin uitkramen...

Geplaatst:
comment_1184155

SecureRom is een lachertje, het zat ook op Farcry en nog wat andere games, en was binnen de korte keren gekraakt. Ga niet onzin uitkramen...

Ik kruim geen onzin uit.

Het was bevestigt door Rockstar.

Maar je hebt wel gelijk dat bijna alle spellen gekraakt zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.