Ik heb sinds vandaag Far Cry 2, maar het spel loopt voor geen ene meter. Ik kom zelden boven de 15 FPS.
Logisch zou het zijn als ik nu de instellingen wat lager zet. Maar tot mijn grote verbazing stonden de instelling al op zijn laagst. Ik kan namelijk niets lager zetten dan High. Geen medium noch low, niets van dan alles. Alleen bij de bovenste 3 setting. Dus tree en nog 2 dingen, maar dat staat al op LOW. Maar alles daaronder kan niet lager dan op High. Ik kan kiezen tussen High, Very High, en Ultra High. Hoe zet ik het op Low?
Bedankt alvast. Want 15 FPS is onspeelbaar.
(De titel moet natuurlijk zijn traag, en niet straag. Dus zou een modje dat misschien willen veranderen?)
Hallo.
Ik heb sinds vandaag Far Cry 2, maar het spel loopt voor geen ene meter. Ik kom zelden boven de 15 FPS.
Logisch zou het zijn als ik nu de instellingen wat lager zet. Maar tot mijn grote verbazing stonden de instelling al op zijn laagst. Ik kan namelijk niets lager zetten dan High. Geen medium noch low, niets van dan alles. Alleen bij de bovenste 3 setting. Dus tree en nog 2 dingen, maar dat staat al op LOW. Maar alles daaronder kan niet lager dan op High. Ik kan kiezen tussen High, Very High, en Ultra High.
Hoe zet ik het op Low?
Bedankt alvast. Want 15 FPS is onspeelbaar.
(De titel moet natuurlijk zijn traag, en niet straag. Dus zou een modje dat misschien willen veranderen?)
Bewerkt: door Sprunk