Hallo iedereen nog 3 dagen en dan komt GTA IV uit in die tijd wil ik al een nieuwe moederbord in me pc hebben
(en dat gaat lukken ook) Tenminste als er mensen hier zijn die mij kunnen helpen. Ik heb een nieuwe moederbord en Processor nodig voor GTA IV en Misschien een nieuwe video kaart.
Kunnen mensen mij hierbij helpen. Ik heb werkelijk geen verstand van hardware matige dingen. kan wel wat in me PC bouwen enzo. maar weet niet wat in mijn pc zou passen. Ik hoorde van een kameraad dat je hardeschrijf ook er op moet passen omdat je verschillende hebt.
Dit zijn mijn systeem eisen. De Enige goeie PC winkel die wij hier hebben is DTC.
er staat een systeem lijst op met prijzen en merken etc. Zouden mensen hier voor mij A.U.B een lijstje willen maken
Is er 1 iemand die mij zou kunnen helpen? of hebben jullie zoiets boeiend of misschien geen verstand van computers .. ik niet...
>>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is niet nodig, berichten samengevoegd. Vergeet niet dat het op veel plaatsen koopzondag is vandaag i.v.m. Sinterklaas. <<<
Hallo iedereen nog 3 dagen en dan komt GTA IV uit in die tijd wil ik al een nieuwe moederbord in me pc hebben
(en dat gaat lukken ook) Tenminste als er mensen hier zijn die mij kunnen helpen. Ik heb een nieuwe moederbord en Processor nodig voor GTA IV en Misschien een nieuwe video kaart.
Kunnen mensen mij hierbij helpen. Ik heb werkelijk geen verstand van hardware matige dingen. kan wel wat in me PC bouwen enzo. maar weet niet wat in mijn pc zou passen. Ik hoorde van een kameraad dat je hardeschrijf ook er op moet passen omdat je verschillende hebt.
Dit zijn mijn systeem eisen. De Enige goeie PC winkel die wij hier hebben is DTC.
er staat een systeem lijst op met prijzen en merken etc. Zouden mensen hier voor mij A.U.B een lijstje willen maken
LINK : DTC - Prijslijst
uitgaand van :
Het goedkoopste
Het duurste
en het makkelijkste
ik vraag wel veel 3 lijstjes
maar als je een persoon bent met verstand van Computers dan moet het geen probleem wezen
Is er 1 iemand die mij zou kunnen helpen? of hebben jullie zoiets boeiend
of misschien geen verstand van computers ..
ik niet... 
>>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is niet nodig, berichten samengevoegd. Vergeet niet dat het op veel plaatsen koopzondag is vandaag i.v.m. Sinterklaas.
<<<