Jump to content
Geplaatst:
comment_1182398

hya allemaal :D

gisteren was ik wat met sketchup aan het klooien, maar er wou niets deftig lukken. Dan heb ik van het google warehouse maar een model gedownload, en proberen in-game te zetten.

Tot mijn verbazing (:puh:) werkte het, en liep SA niet vast bij het laden.

Het is m'n eerste model dat ik in-game krijg, ook al is het gedownload.

het gaat om >>dit<< model, een set Halo 3 guns, gemaakt door RaFaEl. Ik heb z'n toestemming gevraagd en gekregen, dus daarom zet ik hier straks de .dff neer.

in-game screens komen binnen de 5 minuten.

EDIT: damn, ik zie nu pas dat ie 'm achterstevoren vastheeft. :7

anyway, screens.

spnkerlt8.png

spnker2od8.png

spanker3hl5.png

spnker4zh0.png

spnkeer5ig4.png

en @ beagle; je moet toch ergens beginnen he :puh:

ik denk dat ik compleet de set in-game ga zetten, oorspronkelijk wou ik enkel de bazooka.

:cya:

Bewerkt: door senneken

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1182407
hya allemaal :D

gisteren was ik wat met sketchup aan het klooien, maar er wou niets deftig lukken. Dan heb ik van het google warehouse maar een model gedownload, en proberen in-game te zetten.

Tot mijn verbazing (:puh:) werkte het, en liep SA niet vast bij het laden.

Het is m'n eerste model dat ik in-game krijg, ook al is het gedownload.

het gaat om >>dit<< model, een set Halo 3 guns, gemaakt door RaFaEl. Ik heb z'n toestemming gevraagd en gekregen, dus daarom zet ik hier straks de .dff neer.

in-game screens komen binnen de 5 minuten.

:cya:

*yay* Maar, Senneken, je weet dat wapens modden niet het lastigste is van SA modden hé.... :puh:

Die set wapen guns zien er wel mooi uit. Lijkt me leuk ingame. Let je wel op blauwe faces in Sketchup? Die worden doorszichtig in SA :cry:

:cya:

Geplaatst:
comment_1183253
haha vet! :dans:

je moet gewoon het wapen 180 graden draaien dan heeftie m goed vast :D

but beside that... erg goed voor eerste ingame :tu:

In 3ds max moet je het spiegelen... Als je naar DFF exporteert vergeet hij alle Draai en positie coordinaten :7

Geplaatst:
comment_1183305
haha vet! :dans:

je moet gewoon het wapen 180 graden draaien dan heeftie m goed vast :D

but beside that... erg goed voor eerste ingame :tu:

In 3ds max moet je het spiegelen... Als je naar DFF exporteert vergeet hij alle Draai en positie coordinaten :7

ow lol... foutje :D

Geplaatst:
comment_1184665
haha vet! :dans:

je moet gewoon het wapen 180 graden draaien dan heeftie m goed vast :D

but beside that... erg goed voor eerste ingame :tu:

In 3ds max moet je het spiegelen... Als je naar DFF exporteert vergeet hij alle Draai en positie coordinaten :7

ow lol... foutje :D

Irritant hé? Nu ben ik een ding vergeten, je hebt de knop "Reset X-Form". Daarmee reset hij alle Draai en Positie coordinaten, en is het model nog precies hetzelfde.

Die 3DS Max, met z'n vele toeters en bellen. Ik leer elke dag weer een nieuwe knop erbij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.