Jump to content

Flitskikker's GTA Lettertypen Pack (v1.1)

Geplaatst:
comment_1182985

Flitskikker's GTA Lettertypen Pack

351wwac.jpg

Enkele lettertypen welke zijn ingesloten

Zoals jullie onderhand wel weten, ben ik dol op lettertypen.

Daarom heb ik voor jullie een pakket samengesteld met lettertypen welke in de GTA's gebruikt worden.

Let op: Sommige lettertypen kon ik niet vinden, dus die komen waarschijnlijk wel in een volgende versie.

Download hier!

Notitie 1: De installer kan misschien raar doen, tot nu toe geen problemen. Vandaar dat ik ook de bestanden los heb ingesloten.

Notitie 2: De installer bevat nu de officiële GTA4 skin (met dank aan frozensun!).

Hopelijk vinden jullie het wat. Veel plezier ermee! :tu:

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Dutchy3010

Featured Replies

• 3 years later...
Geplaatst:
comment_2014929

Er staat bij mij ''Uw heb geen toegang.Neem contact op met de webmaster''

De openingspost is van 2008, het is dus niet zo verwonderlijk dat de link niet meer werkt. Misschien een berichtje sturen naar Flitskikker met de vraag of hij het bestand eventueel kan heruploaden? :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2032308

Toegang verboden!

U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.

Error 403

informatica.ghlyceum.nl

Sat Apr 13 10:50:22 2013

Apache/2.2.3 (Linux/SUSE)

Geplaatst:
comment_2032343

Toegang verboden!

U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.

Error 403

informatica.ghlyceum.nl

Sat Apr 13 10:50:22 2013

Apache/2.2.3 (Linux/SUSE)

Inmiddels al dik 4 jaar geleden dat hij deze downloadlink online zette. Je zou het beste contact met 'm kunnen opnemen en vragen of hij het desbetreffende bestand wil heruploaden. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.