Flitskikker Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Flitskikker's GTA Logo Pack Enkele logo's welke zijn ingesloten Hierbij een pakket met (zowat) alle GTA logo's! In hoge kwaliteit opgeslagen vanuit de flashanimaties van de Rockstar website. Ideaal voor signatures of fansites. Let op: Sommige logo's zijn nog beta, dat betekent dat de website nog geopend moet worden en ik het logo nog niet op hoge kwaliteit heb kunnen opslaan. Na verloop van tijd komt er dus wel een nieuwe versie van het pakket. NB: Ik ben geen Pro met Photoshop, dus let a.u.b. niet op de kleine details. Download hier! Hopelijk vinden jullie het wat. Veel plezier ermee! Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 je maakt mooie packs alleen waarom je eige logo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) je maakt mooie packsalleen waarom je eige logo haha... Reclame ofcours.. das niet zo moeilijk. en inderdaad mooie packs. heb het bij de vorige pack ook gezegd maar ik wil ze zeker eens gaan gebruiken. Bewerkt: 30 november 2008 door Sa_bulldog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.