Jump to content
Geplaatst:
comment_1184013

Hoi,

Ik heb net 2 maanden geleden nieuwe hardware gekocht, alles deed het goed en de pc werkte snel.

Nu 2 maanden verder is mijn pc bij het opstarten 15 seconden trager en kan rFactor, gta sa, GRID niet meer goed spelen, ook crasht mijn pc vaak als deze games worden afgesloten en komt de pc soms niet eens verder dan de BIOS met het opstarten.

Ik snap niet hoe dit kan

Specs:

AMD athlon 5600+ @5.8GHz

2GB geheugen

ATI Radeon X1600XT Diamond 512MB

ASRock ALive nogwattes.

Dit is nogal vervelend aangezien met gta4 in het vooruitzicht ik die niet eens op low kan spelen omdat mijn pc zo enorm traag is.

Ik scan mijn pc regelmatig en doe ook vaak een registercheck.

Morgen zal ik ff in mijn pc kijken of er niet iets langzaam aan het wegsmelten is en op stof controleren.

Hoe kan dit komen?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1190199
Kerel het is dual core, 2x2.9GHz.

Ik heb in mijn kast gekeken en niks fouts kunnen vinden, zal ik de reparateur maar moeten bellen

Dan mag je nog steeds niet zeggen dat hij op 5.8 Ghz draait. Je kan dat nooit bij elkaar optellen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1190336
Start Taakbeheer eens op, klik op het tabblad Processen en zoek naar csrss.exe. Hoeveel procent van de CPU gebruikt dat proces?

Hij gebruikt 0% en ongeveer 2500kb geheugen

Geplaatst:
comment_1193745
Uhm, óf je bent een meesteroverclocker en hebt een processor die op 2.8GHz loopt weten op te voeren op een monster dat stabiel op 5.6GHz kan lopen, of je hebt een fout tooltje gebruikt, of je hebt een typefout gemaakt. :clown:

er zit heel wat meer achter een processor dan alleen de kloksnelheid, dus qft maar weer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.