Geplaatst: 2 december 200816 jaren comment_1184857 Ik hoorde van een vriend die GTAIV PC nu installeerd dat t mogelijk schijnt te zijn om GTAIV al te activeren? Erg vreem lijkt mij, want dat kon pas vanaf de release date. Dus hoe zit dat? ZIjn er meer mensen die dat gehoord hebben, of zijn er mensen die em nu al geactiveerd hebben?
Geplaatst: 2 december 200816 jaren comment_1184862 Ik hoorde van een vriend die GTAIV PC nu installeerd dat t mogelijk schijnt te zijn om GTAIV al te activeren?Erg vreem lijkt mij, want dat kon pas vanaf de release date. Dus hoe zit dat? ZIjn er meer mensen die dat gehoord hebben, of zijn er mensen die em nu al geactiveerd hebben? 2 december is de release datum van Amerika. Dat houd in dat je hem kunt activeren op internet omdat die site al is geactiveerd. Dus voor de mensen die hem nu al hebben, veel speel plezier.
Geplaatst: 2 december 200816 jaren comment_1185135 en wij moeten wachten tot morgen BAH Ehm, bij Bart Smit hier kun je hem nu al halen?
Geplaatst: 2 december 200816 jaren comment_1185150 Een vriend van mij heeft hem via Offline Activatie al kunnen activeren. Dus ik denk dat het wel mogelijk is. Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 2 december 200816 jaren comment_1185227 Online geactiveerd, maar wat een crime. Duurde ruim 2 uur voordat het geinstalleerd/geactiveerd was en ik kon gaan spelen. Ligt aan mij natuurlijk Multiplayer is mij nog niet gelukt op te starten. Was even dichtbij, maar kreeg toen een ctd.
Ik hoorde van een vriend die GTAIV PC nu installeerd dat t mogelijk schijnt te zijn om GTAIV al te activeren?
Erg vreem lijkt mij, want dat kon pas vanaf de release date.
Dus hoe zit dat? ZIjn er meer mensen die dat gehoord hebben, of zijn er mensen die em nu al geactiveerd hebben?