Jump to content
Geplaatst:
comment_122172

Wat ik mij dus zo afvraag is waar het verhaal in KHII over zal kunnen gaan. En welke disneywerelden nog bezocht worden. Want echt goede werelden zijn er niet heel veel meer. Leeuwenkoning, Mulan en Atlantis misschien, maar dan houdt het ook op.

En zouden ze bovendien weer dat slappe japanse verhaaltje van goedheid in harten en het duistere kwaad dat overwonnen wordt door lichtjes erin stoppen?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_150495

Kan iemand me dan mssn even een tip geven met Kingdom hearts 1??

nadat je die grote draak hebt verslagen moet je Riku weer verslaan...maar dat lijkt mij onmogelijk want hij word als je he bijna dood hebt gewoon veeeelste snel.. Tips?

Geplaatst:
comment_151131
Kan iemand me dan mssn even een tip geven met Kingdom hearts 1??

nadat je die grote draak hebt verslagen moet je Riku weer verslaan...maar dat lijkt mij onmogelijk want hij word als je he bijna dood hebt gewoon veeeelste snel.. Tips?

Dit is eigenlijk het Kingdom Hearts II topic, maar vene snel dan. Druk gewoon vaak op vierkanje (rollen) tot dat je de kans krijgt om hem te slaan. Je hebt alle tijd, dus rustig aan.

Andere vragen liever in het Kingdom hearts I topic stellen, of als je der echt niet uitkomt, stuur me dan een PBtje. Ik heb toevallig vorige maand KH1 weer helemaal uit gespeelt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_151406
kan ook aan mij liggen maar volgens mij is er geen Kingdom Hearts(1) Topic :blink:

volgens mij ook niet :puh:

maar met Riku: je moet vooral zorgen dat je een goede Aero hebt, Aerora of Aeroga. Dan is hij een stuk beter te doen. En natuurlijk altijd zorgen dat je een redelijk hoog level hebt.

Als hij die snelle aanvallen doet kun je het beste een beetje in de lucht rond zwevem totdat hij klaar is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.