Ik heb sinds gister gta 4 alleen er zijn een paar dingen die ik absoluut niet mooi vind
1. is er geen anti-aliasing want de pixels om de poppetjes en de blokjes rond de auto's zijn niet echt mooi (heb wel de resolutie goed staan:P)
2. en waarom is er tot nu bij mij in elke gta zo dat als je het een uurtje of 2 speelt dat het spel raar gaat doen dan laad de weg niet goed dat je ineens in een grijs vlak rijd of zijn de gebouwn ineens krijg en toen ik daarna nog langer ging spelen verdween alles de straten gebouwen mensen alles de auto's zag je wel van de verschillende eilanden nog rijden en ook nog wel wat lantaarnpalen en vuilnisbakken maar dat is dan ook alles en moest ik eerst het spel opnieuw starten dat ik alles weer goed zag
dus mijn vraag is zit er AA in gta4 en waar ligt dat de weg en gebouwen steeds slechter worden:P
greetz,
kvbmaster
btw het is een UBER mooi spel alleen wel zwaar haal de hele tijd rond de 15 fps en maakt niet uit of ik op low medium high very high of highest zet
>>> Door SummerBase: Verplaatst naar IV hardware problemen. <<<
Ik heb sinds gister gta 4 alleen er zijn een paar dingen die ik absoluut niet mooi vind
1. is er geen anti-aliasing want de pixels om de poppetjes en de blokjes rond de auto's zijn niet echt mooi (heb wel de resolutie goed staan:P)
2. en waarom is er tot nu bij mij in elke gta zo dat als je het een uurtje of 2 speelt dat het spel raar gaat doen dan laad de weg niet goed dat je ineens in een grijs vlak rijd of zijn de gebouwn ineens krijg en toen ik daarna nog langer ging spelen verdween alles de straten gebouwen mensen alles de auto's zag je wel van de verschillende eilanden nog rijden en ook nog wel wat lantaarnpalen en vuilnisbakken maar dat is dan ook alles
en moest ik eerst het spel opnieuw starten dat ik alles weer goed zag
dus mijn vraag is zit er AA in gta4 en waar ligt dat de weg en gebouwen steeds slechter worden:P
greetz,
kvbmaster
btw het is een UBER mooi spel alleen wel zwaar haal de hele tijd rond de 15 fps en maakt niet uit of ik op low medium high very high of highest zet
>>> Door SummerBase: Verplaatst naar IV hardware problemen.
<<<