Geplaatst: 11 april 200520 jaren comment_122321 hallo show hier je mooie of grappige of wat dan ook garrys mod creations a combine house map name : gm-studios_B8 ik heb het samen met 2 anderen gemaakt. reacties van cool gedaan enzo graag via PM verzenden of als je zelf iets post zeg je het gelijk in die post stom. : 1 stemmen cool . : 0 stemmen edits edits toegevoegd map name toegevoegd oeneboy :blink: Bewerkt: 12 april 200520 jaren door oeneboy
Geplaatst: 11 april 200520 jaren comment_122322 ik vind het stom want we is garry en mag het nergens anders over gaan :ugly: .
Geplaatst: 11 april 200520 jaren comment_122325 Niet van mij maargoed : Wel van mij : Gebruik wel dagenlijks G-mod. :lol: Trouwens : op deze site kan je meer comics van mij/andere vinden. Bewerkt: 11 april 200520 jaren door Hayate X
Geplaatst: 11 april 200520 jaren comment_122576 Haha ik vind het wel lollig...Hoe kom je daar op? Decline of Video Gaming 1 & 2. Maar dat doet er niet toe ... Ik laat zometeen meer zien ( ook heb ik hier ergens het topic " Dumb & Jobber " gemaakt. Ook met G-mod gemaakt.
Geplaatst: 12 april 200520 jaren comment_122882 hahahaha damz dies wel lollig :lol: al1 wel jammer da k geen mods kan make mja heb ook amper tijd ervoor :rolleyes: vind t wel dope wa je gemaakt hebt omdak t zelf nie kan :lol:
Geplaatst: 13 april 200520 jaren Auteur comment_123451 ik vind het stom want we is garry en mag het nergens anders over gaan :ugly: . 1. reacties van stom, cool of dat soort shit via PM verzenden 2. hoe moet ik nou weten wie garry is. als er iemand een mod maakt dan vind ik die mod ook toch niet direkt stom omdat ik de maker niet ken <_< 3. nee duh, natuurlijk het mag nergens anders over gaan. *garrys mod creations - voor iedereen die half life heeft* ik ga nu toch ook niet over unreal tournament praten (ja nu wel ff maar ik begin er geen compleet verhaal over) 4. :ugly: 5. oene :blink: :blink: Bewerkt: 13 april 200520 jaren door oeneboy
hallo show hier je mooie of grappige of wat dan ook garrys mod creations
a combine house
map name : gm-studios_B8
ik heb het samen met 2 anderen gemaakt.
reacties van cool gedaan enzo graag via PM verzenden
of als je zelf iets post zeg je het gelijk in die post
stom. : 1 stemmen
cool . : 0 stemmen
edits
oeneboy :blink:
Bewerkt: door oeneboy