Vage problemen bij installeren
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Goedemiddag!
Omdat ik langzaam maar zeker helemaal gestoord aan het worden ben plaats ik hier even een topic over
wat 'probleempjes' die ik ondervind bij het installeren van mijn zojuist aangeschafte versie van
GTA IV PC versie.
Ten eerste als ik disc 1 in de speler doe krijg ik het volgende autorun schermpje:
Ziet er al niet al te fris uit naar mijn idee, maar vooruit.
Als ik vervolgens op de 'lege' button klik, die zonder tekst, begint de installer te draaien.
Dit verloopt allemaal prima, tot op het punt dat ik disc 2 in de speler moet doen.
Nadat ik dit gedaan heb en op OK heb geklikt hangt de hele setup zich op. Er gebeurd helemaal niets meer
en ik kan de setup alleen nog maar afbreken met CTRL+ALT+DELETE.
Nu staat er op disc 2 alleenmaar een autorun.inf en een data3.cab die de benodigde installatiebestanden
bevat. Dus kwam ik op het semi-briljante idee die file te kopieeren naar mijn harddisk en dan bij de
volgende keer dat ie tijdens de installatie weer om disc 2 zou vragen zou ik op bladeren klikken en
zelf naar het gevraagde bestand (data3.cab) gaan en dan op OK klikken.
Zo gezegd zo gedaan, en ja hoor de installshield pikte het en de installatie ging verder.
Maar nu het volgende probleem: de installatie loopt helemaal door tot het einde, en blijft dan helemaal op
het laatst haken bij het bestandje readme.txt en de installatie hangt zich weer fijn op.
Ik krijg het spel dus gewoon niet geinstalleerd wat mij op dit moment zeer frustie maakt aangezien ik echt
sta te springen om het te spelen, en wel NU!
Iemand een suggestie?
Mijn systeem voldoet aan alle systeemeisen.
CPU: Core2quad Q6600
MEM: 4GB DDR2
GFX: GeForce 8800GTX
HELP