Geplaatst: 3 december 200816 jaren comment_1186320 Als ik gta IV op start komen er 2 rockstar logo's en dan komt het logo van gta IV. En dan blijft het beeld donker. Weet iemand wat ik moet doen?
Geplaatst: 3 december 200816 jaren comment_1186322 Als ik gta IV op start komen er 2 rockstar logo's en dan komt het logo van gta IV.En dan blijft het beeld donker. Weet iemand wat ik moet doen? dit had ik ook alleen duurde het 10 seconden ofzo? Dan komt er geluid en zie je beeld :o *Dat een man wor d geslagen door een meisje*
Geplaatst: 3 december 200816 jaren Auteur comment_1186329 Nee hij blijft de hele tijd op zwartbeeld. Of hij valt weg.
Geplaatst: 3 december 200816 jaren comment_1186343 Hoe kan je die het best vinden. Ofwel voer je 'dxdiag' uit (Start -> Uitvoeren -> dxdiag) en kijk je onder het tabje 'Beeldscherm'. Ofwel download je de Flitskikkers InfoTool.
Geplaatst: 3 december 200816 jaren comment_1186432 Wat je allemaal kan doen: De drivers van je videokaart updaten (op nvidea.com) of deze herinstalleren. Grand Theft Auto IV herinstalleren Heb je wel XP Service Pack 3, of Vista Service Pack 1? Zoniet, installeren! Herstart je PC Gebruik de zoekfunctie of kijk enkele topics door in dit forum, misschien heeft iemand anders het zelfde probleem (gehad) en werd hier eventueel een ander antwoord op gegeven. Bewerkt: 3 december 200816 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 3 december 200816 jaren Auteur comment_1186437 Wat je allemaal kan doen: De drivers van je videokaart updaten (op nvidea.com) of deze herinstalleren. Grand Theft Auto IV herinstalleren Heb je wel XP Service Pack 3, of Vista Service Pack 1? Zoniet, installeren! Herstart je PC Gebruik de zoekfunctie of kijk enkele topics door in dit forum, misschien heeft iemand anders het zelfde probleem (gehad) en werd hier eventueel een ander antwoord op gegeven. Bedankt ik zal kijken. Weet je zeker dat die site goed is. Bewerkt: 3 december 200816 jaren door Robando
Geplaatst: 3 december 200816 jaren comment_1186576 Wat je allemaal kan doen: De drivers van je videokaart updaten (op nvidea.com) of deze herinstalleren. Grand Theft Auto IV herinstalleren Heb je wel XP Service Pack 3, of Vista Service Pack 1? Zoniet, installeren! Herstart je PC Gebruik de zoekfunctie of kijk enkele topics door in dit forum, misschien heeft iemand anders het zelfde probleem (gehad) en werd hier eventueel een ander antwoord op gegeven. Bedankt ik zal kijken. Weet je zeker dat die site goed is. nvidea.com moet natuurlijk nvidia.com zijn. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 3 december 200816 jaren door Flitskikker
Geplaatst: 3 december 200816 jaren comment_1186591 Ik heb net gespeeld =D Wel stotterend wat later weer beter werd. Oplossing: Zet alle instellingen op 100 behalve die bovenste balkje. En doe alles behalve low. Maar daarna werd alles weer doorzichtig. Dus die patch is echt nodig. Bewerkt: 3 december 200816 jaren door Insomniac
Geplaatst: 4 december 200816 jaren Auteur comment_1187287 Ik heb net gespeeld =DWel stotterend wat later weer beter werd. Oplossing: Zet alle instellingen op 100 behalve die bovenste balkje. En doe alles behalve low. Maar daarna werd alles weer doorzichtig. Dus die patch is echt nodig. Waar kan je dat doen?
Geplaatst: 4 december 200816 jaren comment_1187565 Niveda GeForce 8500 GtIs mijn video cart. hallo allemaal, ff een vraag van een noob hoe vind je op de comp wat voor videokaart je heb?? alvast bedankt
Geplaatst: 4 december 200816 jaren comment_1187577 Dat staat notabene een paar posts naar boven. Kijk maar in post 7.
Als ik gta IV op start komen er 2 rockstar logo's en dan komt het logo van gta IV.
En dan blijft het beeld donker.
Weet iemand wat ik moet doen?