Jump to content
Geplaatst:
comment_1186570

Q: Wat is dat nu met deze error?:

error3wq3.jpg

A: Heb je nederlandstalige vista?

Gewoon de linkerknop is de setup, lees waarom bij de 2de A

A: Heb je Vista Ultimate?

Zoja, verander je taal naar het Engels of installeer het engels taalpakket van Windows Update. Rockstar's setup laadt je systeemtaal als setup-taal, maar als je bevoorbeeld Nederlands hebt, probeert hij de Nederlandse setup te gebruiken, die bestaat niet, en dus komt er geen tekst. Verander je taal naar het Engels en dan is dit opgelost!

A: Anders?

Als er helemaal niks gebeurt, browse dan de CD en zoek naar setup.exe, en voer dit uit.

Q: Ik kan niet verbinden met social club, maar heb wel een internetverbinding?

A: Herstart je PC, als het nog niet werkt kijk dan of je de Games for windows - live-update hebt van hun complete support-site

Q: Ik krijg deze fout:

error2ba9.jpg

A: Probeer eens het spel zelf direct op te starten, dit doe je door

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe

uit te voeren

Bij mij gaat hij heletijd naar helemaal zwart beeld onder het spelen en moet ik hem resetten. Wat moet ik doen?

A: Het probleem is waarschijnlijk dat de driver van je grafische kaart blijft hangen, dit probleem had ik ook. Wat kan je doen? kijken bij je leverancier (Dell, HP, Alienware, ... of je lokale PC winkel) of er nieuwe drivers zijn voor je systeem.

Iemand een idee hoe de MNM40 error op te lossen? Die krijg ik en staat niet in dat word bestand...

Bewerkt: door bramvandeperre

• Reacties 72
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1186737
Thanks voor het helpen, ik ben nu nieuwe driver aan het downloaden... Kan het ook liggen aan mijn CPU speed? die is namelijk te laag.

CPU gaat meer om snelheid, niet om graphics. Ik sluit niet uit dat het er niet aan kan liggen, maar mij lijkt het sterk (correct me if i'm wrong)

Mij zou het ook raar lijken :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1186793
Snel is hij ook niet maar ik heb de update gedaan en hij doet het nogsteeds. Kan het liggen aan de hoeveelheid werkgeheugen?

Mij lijkt het niet dat het aan je geheugen ligt... Het zal echt wel iets zien met je grafische kaart.. is die voldoende gekoeld? Doe anders eens de nVidia stabiliteitstest gedurende +- 30 minuten, dan weet je direct of hij stabiel is of het aan GTA IV ligt...

Geplaatst:
comment_1186934

hallo,

Q:

ik heb nu gta eindelijk geinstalleerd na wat gezeur met sp1.

ik heb hem nog niet gespeeld omdat hij die social club blijft doen ik wil niet eens online spelen maar gewoon offline.

Moet ik me aanmelden bij die social club? :N

hoe kan ik gewoon offline spelen?

Geplaatst:
comment_1187027

Naa veel gedoe heb ik GTA 4 gister dus ook geinstalleerd.

Maar nu ik op het icoontje van Gta klik komt er alleen een klein zwart

schermpje met een klein balkje dat knippert?

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het eventueel kan oplossen?

Wil het spel natuurlijk graag spelen!

Alvast bedankt!

Geplaatst:
comment_1187220
hallo,

Q:

ik heb nu gta eindelijk geinstalleerd na wat gezeur met sp1.

ik heb hem nog niet gespeeld omdat hij die social club blijft doen ik wil niet eens online spelen maar gewoon offline.

Moet ik me aanmelden bij die social club? :N

hoe kan ik gewoon offline spelen?

Ja je kan in principe gewoon offline (singleplayer) spelen.

@hierboven: dat heb ik ook moet je als het goed is even wachten en dat start hij op.

Geplaatst:
comment_1187237

Hoe kan ik GTAIV spelen met mijn PS-controller? Mijn controller is reeds geinstalleerd want ik speel er games mee zoals PES2009 en GTA San Andres, maar blijkbaar werkt hij niet voor GTAIV. wat is de oplossing hiervoor?

dank

Geplaatst:
comment_1189716

hej,

Ik heb gta 4 voor op pc...

Hij zegt als ik wil opstarten(het spel): gta iv error fatal DD3D50

Weet iemand een oplossing en aan die kaart heb je niks want er staan geen oplossingen bij (bijv. Link naar Rockstar error's oplossingen)

A.u.b zo snel mogelijk een oplossing

Geplaatst:
comment_1189721
Bij mij als die 2 rockstar logo's zijn geweest en het gta IV logo zou hij moeten starten maar hij blijft op zwart beeld staan weet iemand wat ik moet doen.

Je computer misschien opschonen(hulp: Vraag je vader of Moeder..)

Geplaatst:
comment_1189863

Hai,

mijn pc voldoet aan alle eisen, alleen het spel gaat traag, en ik hoor alleen maar ruis als er veel geluid hoort te zijn, alsof de speakers veel te hard staan !!!

Wie weet waar dat aan zou kunnen liggen ??

Bedankt voor de hulp alvast !!!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.