Ik zie in veel topics dat mensen het spel gaan herinstalleren. Ik heb hier even een belangrijke mededeling die ik net hoor. Op GTA IV zit een bepaalde beveiliging dat je het spel maar een paar keer kan installeren. Dit is tegen uitlenen en dergelijke. Installeer het dus niet te vaak opnieuw maar zoek naar een andere oplossing.
Ik maakte hier maar even een speciaal topic voor aan zodat ik (bijna) zeker weet dat iedereen het leest. Het zou een beetje lullig zijn als je het spel straks niet meer kunt installeren Misschien is het ook al bekend bij sommige, maar misschien niet bij iedereen
Ik zie in veel topics dat mensen het spel gaan herinstalleren. Ik heb hier even een belangrijke mededeling die ik net hoor. Op GTA IV zit een bepaalde beveiliging dat je het spel maar een paar keer kan installeren. Dit is tegen uitlenen en dergelijke. Installeer het dus niet te vaak opnieuw maar zoek naar een andere oplossing.
Ik maakte hier maar even een speciaal topic voor aan zodat ik (bijna) zeker weet dat iedereen het leest. Het zou een beetje lullig zijn als je het spel straks niet meer kunt installeren
Misschien is het ook al bekend bij sommige, maar misschien niet bij iedereen 
Bewerkt: door Joriz