Geplaatst: 3 december 200816 jaren comment_1186789 Hoi iedereen.. Laatst keek ik wat rond op youtube en zocht ik wat saints row filmpjes. Hier kwam ik een filmpje tegen waar iemand met hele nieuwe onthullingen aankwam dit blijkt echt te kloppen! Ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen, dus kijk zelf naar het filmpje en je ziet wat ik bedoel Klik Hier
Geplaatst: 4 december 200816 jaren comment_1187162 Das al een oud filmpje. Toch wel raar dat hij wist dat je het misschien overleefde want toen was er nog niet echt spraken van een Saints Row 2.
Geplaatst: 5 december 200816 jaren comment_1188850 Sommige stukken van het filmpje kloppen niet, of ze kloppen gedeltelijk(om precies te weten hoe het is gegaan moet je de bonus missie doen), maar het is wel verbazend dat die gast al dit heeft bedacht .
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192963 Ja het is heel knap van hem. zou er zelf nooit op zijn gekomen zijn.
Hoi iedereen.. Laatst keek ik wat rond op youtube en zocht ik wat saints row filmpjes.
Hier kwam ik een filmpje tegen waar iemand met hele nieuwe onthullingen aankwam dit blijkt echt te kloppen!
Ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen, dus kijk zelf naar het filmpje en je ziet wat ik bedoel
Klik Hier