Iets vaags <_< had ik gezien een mannetje (leek op een kind) WAS onsterfelijk het gebeurde op de snelweg in San Fierro. Ik had de auto gejat maar de mense werkte niet egt mee en ik was chagie dus ik dacht IN DE FIK :rolleyes: had ik met een vlammenwerper eerst de auto opgeblaze en toen kwam da menneke uit de auto lopen (die al was geexplodeerd :blink: ) hij stond in brand en hij ging niet dood. Ik dacht kettingzaag dan maar ging ie ook niet dood van. hij liep gewoon bloedend verder de snelweg af <_< zou dit een glitch zijn
Heeft dit iemand ook meegemaakt ???
P.S ik heb dit ok bij de glitch en bugs gezet (voor de mense die het vrage)
Hejj
Iets vaags <_< had ik gezien een mannetje (leek op een kind) WAS onsterfelijk het gebeurde op de snelweg in San Fierro. Ik had de auto gejat maar de mense werkte niet egt mee en ik was chagie dus ik dacht IN DE FIK :rolleyes: had ik met een vlammenwerper eerst de auto opgeblaze en toen kwam da menneke uit de auto lopen (die al was geexplodeerd :blink: ) hij stond in brand en hij ging niet dood. Ik dacht kettingzaag dan maar ging ie ook niet dood van. hij liep gewoon bloedend verder de snelweg af <_<
zou dit een glitch zijn
Heeft dit iemand ook meegemaakt ???
P.S ik heb dit ok bij de glitch en bugs gezet (voor de mense die het vrage)