Geplaatst: 4 december 200816 jaren comment_1187130 hallo, ik had een probleem gta installeerd voledig op 1 deel na en dat is windows life game comonenten ik vroeg me af of iemand hier ook last van had en hoe je dit kan verhelpen / oplossen alvast bedankt. gr vuurwind
Geplaatst: 4 december 200816 jaren comment_1187242 hallo,ik had een probleem gta installeerd voledig op 1 deel na en dat is windows life game comonenten ik vroeg me af of iemand hier ook last van had en hoe je dit kan verhelpen / oplossen alvast bedankt. gr vuurwind Stop CD 1 erin en installeer het:P
Geplaatst: 4 december 200816 jaren Auteur comment_1187434 kijk dat is dus het probleem dit doet hij niet... en als ik het handmatig doe denk ik dat hij niet kan finishen of zou deze dit wel moeten doen? EDIT: misschien mogelijk tebypassen ofzo? gr vuurwind Bewerkt: 4 december 200816 jaren door vuurwind
Geplaatst: 4 december 200816 jaren comment_1187449 Stop CD 1 erin, ga naar Deze Computer en linker muisknop op verkennen. Dan zie je een map die RGSC heet, dubbelklik daarop en start de setup die daarin staat. Zo deed ik het ook.
Geplaatst: 4 december 200816 jaren Auteur comment_1187507 bedankt heb hem voorelkaar heb via internet bestand gedownload en geinstallerd en toen opgestart en hoefde niet teinstaleren via disk
hallo,
ik had een probleem gta installeerd voledig op 1 deel na en dat is windows life game comonenten ik vroeg me af of iemand hier ook last van had en hoe je dit kan verhelpen / oplossen
alvast bedankt.
gr vuurwind