Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Geplaatst:
comment_122747

Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!

Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.

small1113167751_0.jpg

Bron Gamer.nl

• Reacties 463
  • Bezichtigingen 27.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_277945

Dan moet je maar een ps2 kopen en daar NFS op aanschaffen.

of de Xbox 360 bestellen en daar nfs most wanted op kopen.

@Niels ik denk dat je er niks aan kunt veranderen, want je hebt wel een heel sterke pc nodig om dit spel te spelen.

Geplaatst:
comment_277961

loopt hij dan helemaal super

Zeker wel met alles op het laagst ingesteld.

Ik weet niet precies wat wij voor geheugen hebben, maar hier staat alles op high en loopt nog steeds uitstekend

Geplaatst:
comment_277967

Ik zit te twijfelen om het te kopen want ik heb begrepen dat hij ook voor de PC is maar dan had ik een vraag is hij echt zo leuk zodat je niet na een paar weken er al weer van in slaap valt?

Ikkes

Geplaatst:
comment_278447

Ik ben al weer verder op weg om op de nummer 1 in de blacklist te worden, ik heb vandaag de nummer 8 uit de blacklist verslagen helaas heb ik die Ford Mustang niet gekregen daar baal ik wel van, maar goed ik heb nog een hele berg geld. in ieder geval 1 voordeel :Y

Geplaatst:
comment_278627

Haha, er was daarnet telefoon voor me vader. Dus ik breng die telefoon naar hem toe, was hij op dat moment bezig met het inpakken van Need for Speed: Most Wanted.

Dus dit spel heb ik ook na maandag :D .

Geplaatst:
comment_278634
Haha, er was daarnet telefoon voor me vader. Dus ik breng die telefoon naar hem toe, was hij op dat moment bezig met het inpakken van Need for Speed: Most Wanted.

Dus dit spel heb ik ook na maandag :D .

Haha....

Das best lullig! :bonk:

Geplaatst:
comment_278650

Ik zou het vandaag ook krijgen, en jonge bij mij uit de klas is echt een computer-freak. Hij heeft altijd de nieuwste spellen hij zou hem op DVD zetten gister maar hij heeft de DVD zonder inhoud meegenomen best dom eigenlijk.

Njah, maandag maar weer die DVD bij hem inleveren. Eigenlijk was ik best teleurgesteld dat hij het niet doet.

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:
comment_278684
Ik zou het vandaag ook krijgen, en jonge bij mij uit de klas is echt een computer-freak. Hij heeft altijd de nieuwste spellen hij zou hem op DVD zetten gister maar hij heeft de DVD zonder inhoud meegenomen best dom eigenlijk.

Njah, maandag maar weer die DVD bij hem inleveren. Eigenlijk was ik best teleurgesteld dat hij het niet doet.

Ruurd31.. :'D

Krijg hem maandag binnen, omg kan echt niet wachten.... :engel::engel:

Geplaatst:
comment_278825

ik heb ook eindelijk nfsmw black edition al een week ofzow maar ik kon toen nog niet posten hij is egt de shit maar best wel dom dat je de camaro niet ka ntunen

ik heb iets van 50 procent in career met me gallardo

Bewerkt: door dudedude

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.