Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Geplaatst:
comment_122747

Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!

Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.

small1113167751_0.jpg

Bron Gamer.nl

• Reacties 463
  • Bezichtigingen 27.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_282082

Weet iemand wanneer de black edition uit komt?

Want het is echt een heel vet spel.

NFS Most Wanted Black Edition is al uit hoor, want ik heb die al op de ps2. Alleen ik weet niet of hij op alle consoles te krijgen is :N

ja ik heb em ook maar hij is in europa alleen voor ps2 verkrijbaar en in vs voor al die andere consoles

Geplaatst:
comment_282102

Hey Jongens, ik heb goed nieuw ik installeer nu net NFS:MW. Ik sta te popelen om te spelen.

Ik had nog een vraagje:

Wat is het verschil tussen NFS:MW en NFS:MW (Black Edition)?

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_282124
Hey Jongens, ik heb goed nieuw ik installeer nu net NFS:MW. Ik sta te popelen om te spelen.

Ik had nog een vraagje:

Wat is het verschil tussen NFS:MW en NFS:MW (Black Edition)?

Ruurd31.. :*D

Black Edition heeft 2 exclusieve auto's ('67 Camaro en een speciaal getunede BMW M3 GTR)

Exclusieve vinyls

Bonus DVD

3 exclusieve races

8 speciaal getunede autos met spceciaale bodykits spoilers etc.

Geplaatst:
comment_282162
Moeilijk is hij zeker weten wel.

Ik ben nu bij Nr. 11 Big Loe geloof ik.

Heb nu een dikke RX8 van Izzy gejat.

:D Die rijd relaxt man

tell me in welke pinkslip zit haar auto nr 1 2 of 3 please zeg het me want haar auto is echt vet als ik zelf ga kiezen beng ik bang dat ik fout ga gokken :duh:

Geplaatst:
comment_282211

Het is volgens mij elke keer verschillend, maar je hebt twee pogingen en die zal ik dan beide gebruiken voor de pinkslip en als je hem in een keer raad zou ik de volgende gebruiken voor een performance part ofzo

Geplaatst:
comment_282214
Het is volgens mij elke keer verschillend, maar je hebt twee pogingen en die zal ik dan beide gebruiken voor de pinkslip en als je hem in een keer raad zou ik de volgende gebruiken voor een performance part ofzo

maar welke had jij gedaan

Geplaatst:
comment_283395

Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld.

Even rond gereden en nummer 15 van de blacklist verslagen. Ik vind het wel een leuk spel, autotje tunen enzo.

Dat je je moet laten achtervolgen door de politie en dat je die watertorens en bezinestations kan plat rijden is ook leuk. (ik weet alleen niet meer hoe je die missie's noemt.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.