Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Geplaatst:
comment_122747

Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!

Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.

small1113167751_0.jpg

Bron Gamer.nl

• Reacties 463
  • Bezichtigingen 27.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_539892
Ik weet niet of ik hier goed zit maar het lijkt me wel, ik heb de normale nfsmw op de xbox, nu is mijn vraag kan je de snelheidsmeter ook in km/h instellen? het is mij nog niet gelukt.

Kijk bij de opties bij gameplay. Selecteer metric ipv imperial.

Geplaatst:
comment_540862
Ik weet niet of ik hier goed zit maar het lijkt me wel, ik heb de normale nfsmw op de xbox, nu is mijn vraag kan je de snelheidsmeter ook in km/h instellen? het is mij nog niet gelukt.

Kijk bij de opties bij gameplay. Selecteer metric ipv imperial.

dit klopt idd, vroeg me al af wat dat was, bedankt.

het veranderd ook de ft in meters :D

Bewerkt: door DX11

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_558156

Weet iemand alle plaatjes van alle auto's van de blacklist racers? ik speel namelijk altijd voor de pinkslips, en heb nu al 3 auto's van de racers, maar vroeg me af wat er allemaal nog komt...

oja ooknog, helemaal in het begin verloor ik die blauwe bmw omdat ie kapot ging, is het ook mogelijk om die te houden of hoort dat gewoon bij de storyline?

3: kan iemand me het verschil uitleggen tussen de normale en black editie?

en nog een vraag, beetje offtopic maar komt/is need for speed carbon ook voor de normale xbox?

Bewerkt: door DX11

Geplaatst:
comment_558193
Weet iemand alle plaatjes van alle auto's van de blacklist racers? ik speel namelijk altijd voor de pinkslips, en heb nu al 3 auto's van de racers, maar vroeg me af wat er allemaal nog komt...

Met google kwam ik een site tegen waar alle vijftien tegenstanders staan met een link naar hun auto. Hier. Het is Slowaaks, maar dat maakt voor de plaatjes niets uit.

oja ooknog, helemaal in het begin verloor ik die blauwe bmw omdat ie kapot ging, is het ook mogelijk om die te houden of hoort dat gewoon bij de storyline?
Als je naar die site kijkt dan zie je dat de auto van de nummer 1 (Razor) jouw BMW M3 GTR is. Het hoort dus bij de storyline en je zult hem aan het eind dus kunnen terug verdienen.
3: kan iemand me het verschil uitleggen tussen de normale en black editie?

Moeilijk. Officiele statment

The collector’s edition titled, Need for Speed Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more. Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PlayStation®2, Xbox™ and PC-CD.
.

Het enigste verschil dat ik gemerkt heb is dat je een extra race hebt bij de challenge serie. De extra auto's houden in dat je een auto krijgt die ook in het orgineel zit, maar dan met extra stickers enz. Die extra dvd hyeb ik niet want ik heb de orginele met behulp van een crack opgevoerd naar Black edition, dus...

en nog een vraag, beetje offtopic maar komt/is need for speed carbon ook voor de normale xbox?

De officiele site van EA geeft aan van wel.

Hoop dat je wat aan de antwoorden hebt.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_593171

mijn eerste auto was ook de cobalt.Daarna heb ik alle auto van de blacklist gasten gewonnen en heb toen de porche cayman s ,de mitshubiti lancer ,de supra ,de Galardo die heb ik toen gehouden.Toen heb ik daarna nog de murcialago en de carrera GT gekocht en heb toen met all die auto's de game uitgespeelt

_O_ CAYMAN S _O_

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd.. <<<

Geplaatst:
comment_594389

Hey,

ik heb helemaal geen black edition van deze Need For Speed, maar toen ik daarnet wat aan't racen was zag ik opeens dat er een BMW mee ging racen, terwijl er (naar horen zeggen) enkel in de black edition een BMW zit??

Kan iemand me soms ook zeggen hoe ik een BMW ingame krijg, zodat ik hem zelf ook kan tunen?

630394635ot.jpg

Greetzzz!

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd..<<<

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_602780

Als je Razor (Blacklist 1 heb verslagen) Krijg jij weer je BMW terug. Maar dan moet jij nog zelf ontsnappen (Met de BMW) aan level 5 politie. Dus dit is best moeilijk.

Dan heb ik zelf ook nog een vraag.

Ik had zins kort de BMW. Maar die had ik zelf wat aangepast. Maar nu heb ik een vraag. Heeft er mischien iemand een lijst van alle onderdelen en lak erop hoort de zitten. Als je hem in de staat wil hebben als aan het begin.(Dan heb ik het over het uiterlijk. Dus niet over de snelheid!)

Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

Geplaatst:
comment_604786
Hey,

ik heb helemaal geen black edition van deze Need For Speed, maar toen ik daarnet wat aan't racen was zag ik opeens dat er een BMW mee ging racen, terwijl er (naar horen zeggen) enkel in de black edition een BMW zit??

Kan iemand me soms ook zeggen hoe ik een BMW ingame krijg, zodat ik hem zelf ook kan tunen?

*plaatje*

Greetzzz!

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd..<<<

Die zit er gewoon in ;) Je kunt er alleen nooit mee racen en je kunt hem nooit kopen. In MW (normale versie) zijn er 3 BMW's. Er is 1 sport-versie met een Carbon-fiber dak (M3 normaal) , een normale (ook M3) en de M3 GTR versie.

@ Rullez:

Je unlocked hem gewoon, je kunt hem verder niet tunen ofzo. Bij de 2 normale versies kun je er alleen de velgen en de kleur veranderen dacht ik.

Bewerkt: door ikt

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_650175

Nou dan heb ik een paar vragen :puh:

Waar is die busgarage waar op internet over gepraat wordt, dat het een goede plek is om de politie af te leiden? Hier staat iets van www.cheatcc.com:

Easy bounty

Get some cops to chase you, then go to the bus stop. Get on top of the buses and make sure that the front of the car is at the edge of the last bus so that the cops can see you and do not lose you. Keep looking behind you, because the cops will sometimes find a way on top of the buses. When they do get on the buses, just reverse as soon as you see them coming and push them off. Only one cop car will come on top of the bus. Do this for as long as desired. When you want to lose them, just reverse, park in the middle of the buses, and wait until your Cool Down bar fills. The cops will also drive crazy and crash into themselves, giving you extra bounty and bring up your rap sheet rankings on police vehicles immobilized and police vehicles involved.

Deze pagina.

Waar is dat ding??^^^^^^

En dan nog iets:

Ik krijg maar niet genoeg premie om met Ming te kunnen racen. Als ik de agenten uitdaag, en ik race gewoon, dan is de achtervolging té snel voorbij, dan haal ik maar iets van 50 premie, en ik moet nog een paar duizend (dat is dus gekkenwerk), en als ik ze te lang achter me aan laat zitten krijg ik ze niet meer afgeschud, en ik hoe zo niet genoeg geld over om me vrij te kopen iedere keer :cry: Hulp graag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.