Een jaar geleden kocht ik m'n laptop. Er stond Windows Vista op en ik maakte kennis met het leuke Vista-spelletje "Chess Titans". M'n PC ging véél te traag dus ik liet er Windows XP Pro op zetten, hier heb ik geen spijt van. Alleen zou ik graag het spelletje "Chess Titans" weer op m'n PC hebben. Ik heb wat gegoogled, maar de ene keer is het: "Ja, het is mogelijk.", en de andere keer: "Nee, dit kan niet." Ik zou dus een download-link willen hebben als dit mogelijk is.
Alvast bedankt.
Mvg,
MegaPilot.
P.S.: Ik wist niet waar dit te plaatsen, dus mijn excuses als het verkeerd geplaatst is.
Hallo Forummertjes.
Een jaar geleden kocht ik m'n laptop. Er stond Windows Vista op en ik maakte kennis met het leuke Vista-spelletje "Chess Titans".
M'n PC ging véél te traag dus ik liet er Windows XP Pro op zetten, hier heb ik geen spijt van. Alleen zou ik graag het spelletje "Chess Titans" weer op m'n PC hebben. Ik heb wat gegoogled, maar de ene keer is het: "Ja, het is mogelijk.", en de andere keer: "Nee, dit kan niet." Ik zou dus een download-link willen hebben als dit mogelijk is. 
Alvast bedankt.
Mvg,
MegaPilot.
P.S.: Ik wist niet waar dit te plaatsen, dus mijn excuses als het verkeerd geplaatst is.
Edit: Toch bedankt om te reageren.
Bewerkt: door MegaPilot