Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van de nieuwe GTA IV maar zoals ik al dacht gingen de graphics en prestaties op mijn pc tegenvallen, nu ben ik zo verzot op het spel dat ik mij nieuwe hardware ga aanschaffen. en om wat hoge kosten te vermijden zoek ik specifiek de delen die ik zou moeten veranderen.
Ik gebruik een Intel Pentium IV van 3.40Ghz en een ram geheugen van 2Gb, samen met de Nvidia Geforce 8600GTS 256Mb speel ik GTA IV op de laagste performance.
Is het nodig om enkel de grafische kaart te veranderen, of zowel nieuwe processor, meer ram en de grafische kaart?
Ik had de MSI N9600GT 1024Mb in gedachten als grafische kaart, en indien nodig een Dual core 3.0Ghz met 4Gb ram
Natuurlijk is het logisch dat de prijs erdoor vrij hoog ligt (588 euro ipv 200 euro als ik enkel de grafische kaart vervang)
Hallo,
Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van de nieuwe GTA IV
maar zoals ik al dacht gingen de graphics en prestaties op mijn pc tegenvallen, nu ben ik zo verzot op het spel dat ik mij nieuwe hardware ga aanschaffen. en om wat hoge kosten te vermijden zoek ik specifiek de delen die ik zou moeten veranderen.
Ik gebruik een Intel Pentium IV van 3.40Ghz en een ram geheugen van 2Gb, samen met de Nvidia Geforce 8600GTS 256Mb speel ik GTA IV op de laagste performance.
Is het nodig om enkel de grafische kaart te veranderen, of zowel nieuwe processor, meer ram en de grafische kaart?
Ik had de MSI N9600GT 1024Mb in gedachten als grafische kaart, en indien nodig een Dual core 3.0Ghz met 4Gb ram
Natuurlijk is het logisch dat de prijs erdoor vrij hoog ligt (588 euro ipv 200 euro als ik enkel de grafische kaart vervang)