Jump to content
Geplaatst:
comment_1187675

Hey, ik heb gisteren GTA IV gekocht en wilde de commands zoals Vooruit=Z; Achteruit:S veranderen...

nu heb ik een gekeken en kom ik bij Menu => Options => Controls, daar kom ik op een scherm met Xbox controller op, waar kan ik de PC toetsen veranderen in GTA?

post-104103-1228419943_thumb.jpg

Bewerkt: door Joriz

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1187701
Hey, ik heb gisteren GTA IV gekocht en wilde de commands zoals Vooruit=Z; Achteruit:S veranderen...

nu heb ik een gekeken en kom ik bij Menu => Options => Controls, daar kom ik op een scherm met Xbox controller op, waar kan ik de PC toetsen veranderen in GTA?

Heb juist zelfde probleem

Geplaatst:
comment_1187749

Heb juist zelfde probleem

Dat kan wel. moet je bij controls kijken en dan staat er een kopje zonder iets erachter, weet even niet hoe het heet.. In een ander topic heeft iemand dit ook al uitgelegd.

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.