Geplaatst: 4 december 200816 jaren comment_1187718 Ga naar apparaatbeheer (gewoon met de zoekfunctie van vista naar beheer zoeken, en bij XP met de rechtermuisknop op deze computer klikken en dan beheren en dan aan de linkerkant op apparaatbeheer) daar klik je op beeldschermadapters en daar staat je videokaart
Geplaatst: 4 december 200816 jaren comment_1187722 waar kan ik zien welk videokaart ik heb? Íemand uit het forum heeft daar een programma voor genaamd flitskikker. Moet je maar even kijken waar je het moet downloaden.
Geplaatst: 4 december 200816 jaren comment_1187740 waar kan ik zien welk videokaart ik heb? Íemand uit het forum heeft daar een programma voor genaamd flitskikker. Moet je maar even kijken waar je het moet downloaden. >>KLIK<<
Geplaatst: 4 december 200816 jaren Auteur comment_1187741 Ga naar apparaatbeheer (gewoon met de zoekfunctie van vista naar beheer zoeken, en bij XP met de rechtermuisknop op deze computer klikken en dan beheren en dan aan de linkerkant op apparaatbeheer) daar klik je op beeldschermadapters en daar staat je videokaart ik kan het niet vinden het enige wat ik daar kan zien is dat ik een sp3 heb enz.
Geplaatst: 5 december 200816 jaren comment_1188226 Zolang je maar een 256 mb hebt dan zal je ong aan de minimum voldoen maar 512 lijkt me een wereld van verschil
waar kan ik zien welk videokaart ik heb?