Jump to content
Geplaatst:
comment_1187871

Na op de kop af ongeveer 14 maanden als moderator in de lifestyle fora te hebben rondgelopen nemen wij vandaag afscheid van Mania-92 als crewlid. Hij heeft aangegeven dat hij door vermindere interesse en beschikbare tijd het gevoel heeft zijn taak niet meer te kunnen vervullen, zoals hij zelf graag zou willen. Vandaar dat hij heeft besloten te stoppen.

Bij deze wil ik namens de crew Ed van harte bedanken voor z'n inzet en de prettige samenwerking. We hopen dat we hem nog lang als Megalid op het forum tegen het lijf lopen.

Voorlopig zullen de overige twee moderators de taak met z'n tweetjes uitvoeren, mogelijk dat we op termijn weer voor aanvulling gaan zorgen.

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 8.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1191398

Ik ben een maandje door persoonlijke redenen afwezig geweest, en eerlijk gezegd had ik dit vertrek niet echt zien aankomen. Jammer Mania, je hebt het lifestyle forum erg goed onderhouden, dus daar mag je zeker en vast wel trots op zijn.

Bedankt voor al je inzet en nog erg veel succes in je priveleven.

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.