Geplaatst: 5 december 200816 jaren comment_1188022 Beste mensen, als ik een tijdje gta 4 speel op de pc, geeft de kaart een rood lichtje. (energie te kort??) Heb nu alles een beetje op low gezet maar had van deze kaart eigenlijks meer verwacht. Moet ik wachten op de patch en nieuwe drivers van nvidia z'n kant? grtz, patrick
Geplaatst: 5 december 200816 jaren Auteur comment_1188059 400 hij heeft 2x 6 pins dingetje nodig als stroom, had eerst 1 aangesloten want ik had er niet meer. toen zo\'n 2x ide stroom (denk ik) ===> 6 pins dingetje. die dus. Bewerkt: 5 december 200816 jaren door MooslessC
Geplaatst: 5 december 200816 jaren Auteur comment_1188076 heb em waarschijnlijk al voor tijdelijk werkend, alles nog eens nagelopen en alles aangedrukt, hij zat er namelijk niet goed in.... ghehehe binnenkort maar een nieuwe voeding kopen.
Beste mensen,
als ik een tijdje gta 4 speel op de pc, geeft de kaart een rood lichtje. (energie te kort??) Heb nu alles een beetje op low gezet maar had van deze kaart eigenlijks meer verwacht.
Moet ik wachten op de patch en nieuwe drivers van nvidia z'n kant?
grtz,
patrick