Zoals velen heb ik GTA IV voor de PC, en geloof het of niet, maar ik heb slecht beeld
In mijn computer zit een Nvidia GeForce 8800, GTA IV geeft in het opties-scherm echter
maar 279 MB geheugen aan, ik kan m'n beeld daardoor ook niet erg groot zetten, omdat hij dan begint te zeuren dat ik over m'n limiet zit. (de rode tekst)
Ik heb wat rond gezocht, en op Tweakers.net staat de Nvidia GeForce 8800
Ik weet niet welke van de twee ik heb, maar die van mij begint met GT, dus ik
heb denk ik minimaal die 640 MB..
Heb ik dus maar 279 MB omdat GTA IV vol met bugs zit, en heb ik na de update
van volgende week gewon 768 MB ?
.. of word nét mijn videokaart weer niet ondersteunt ?
Ik heb trouwens een procesor van 2.4 GHz, en in het boekje staat dat je
minimaal 1.8 GHz moet hebben.
Het beeld zelf gaat trouwens wel, maar het beeld in de verte ziet er nogal slecht uit, ook blijf ik soms even hangen. Als ik ergens rij waar het voor me leeg is, draait het lekker, rij ik door een plek met veel schaduw.. dan draait het slecht!
Hallo,
Zoals velen heb ik GTA IV voor de PC, en geloof het of niet, maar ik heb slecht beeld
In mijn computer zit een Nvidia GeForce 8800, GTA IV geeft in het opties-scherm echter
maar 279 MB geheugen aan, ik kan m'n beeld daardoor ook niet erg groot zetten, omdat hij dan begint te zeuren dat ik over m'n limiet zit. (de rode tekst)
Ik heb wat rond gezocht, en op Tweakers.net staat de Nvidia GeForce 8800
met 768 MB (GTX) en 640 MB. (GTS) (URL: http://tweakers.net/reviews/656).
Ik weet niet welke van de twee ik heb, maar die van mij begint met GT, dus ik
heb denk ik minimaal die 640 MB..
Heb ik dus maar 279 MB omdat GTA IV vol met bugs zit, en heb ik na de update
van volgende week gewon 768 MB ?
.. of word nét mijn videokaart weer niet ondersteunt ?
Ik heb trouwens een procesor van 2.4 GHz, en in het boekje staat dat je
minimaal 1.8 GHz moet hebben.
Het beeld zelf gaat trouwens wel, maar het beeld in de verte ziet er nogal slecht uit, ook blijf ik soms even hangen. Als ik ergens rij waar het voor me leeg is, draait het lekker, rij ik door een plek met veel schaduw.. dan draait het slecht!
Marco.