Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nieuw Item? bij Verdant Meadows?

Hey mensen.. ik heb het GTASA official Strategy Guide boek, en daar staat werkelijk Alles in wat je wil weten over GTA...

Maar nu had ik een vraagje... Als je bij: 'voertuigen'kijkt.. zie je alle Auto's, Boten, Vliegtuigen enz. staan met wat uitleg erbij..

Maar nu staat er bij auto's onder de titel: Recreational de naam: PERSONAL TRANSPORT SYSTEM, en als plaatje staan er een vraagteken bij...

Als uitleg staat er: ''Rumored to be in development. Look for it after Green Goo at Verdant Meadows''.

Is er iemand die hier meer van weet of die het boek ook heeft?

Featured Replies

maar waarom zetten ze dat dan bij auto's neer :blink: je vliegt er toch mee dus hoort het bij de vliegtuigen <_<

• Author
maar waarom zetten ze dat dan bij auto's neer :blink: je vliegt er toch mee dus hoort het bij de vliegtuigen <_<

Jah dat weet 'k dus ook nie he.... Daarom vondt ik 't al zo wasig...

Maar wrom staat er dan: Verdant Meadows? :blink:

en ook nog ''After green goo'' , ach ja, we weten dat het de jetpack is maar over die mystery items, ik heb dat grote boek ook en er staat ook zoon vraagteken bij gift's, weet iemand wat dat is want ik dacht dat je alleen bloemen kon geven

en ook nog ''After green goo'' , ach ja, we weten dat het de jetpack is maar over die mystery items, ik heb dat grote boek ook en er staat ook zoon vraagteken bij gift's, weet iemand wat dat is want ik dacht dat je alleen bloemen kon geven

Je kan ook een Dildo aan je vriendin geven.

En ook een Vibrator. ;)

Je kan ook een Dildo aan je vriendin geven.

En ook een Vibrator. ;)

ik hat alleen nog maar wat bloemen gegeven.

dat wist ik nog niet :blink:

COMMANDO :ph34r: