Geplaatst: 5 december 200817 jaren Hey!, Ik heb een probleem, wilde net GTA IV installeren op mijn OS Vista 32x Quad Core CPU Q6600 @ 2.40GHz Ram: 2047 MB Maar ik krijg een bericht dat mijn OS niet compatible is met mijn systeem!. Hoe los ik dat op??? Alvast bedankt, Rubosthebestos
Geplaatst: 5 december 200817 jaren ik heb zelf Vista Ultimate 64x en werkt gewoon. mischien moet je je vista updaten naar Service pack 1 ^^ ?
Geplaatst: 6 december 200817 jaren Dat had een vriend van mij bij War Rock. Klik met je rechtermuisknop op de snelkoppeling op het bureaublad => eigenschappen => Compatibiliteit Als het goed is: - eerste hokje aanvinken met Windows XP (SP 2) Dan toepassen klikken Ik hoop dat dit werkt
Geplaatst: 6 december 200817 jaren Heb je service pack voor vista geinstalleerd? Ik eerst ook niet, kon gta IV dus ook niet installeren. sp gedownload, geinstalleerd en daarna ging alles vlekkeloos.
Geplaatst: 6 december 200817 jaren ik heb zelf Vista Ultimate 64xen werkt gewoon. mischien moet je je vista updaten naar Service pack 1 ^^ ? Whaha, welk lvl issie op warrock? Ik lvl 32 xP
Geplaatst: 6 december 200817 jaren Kijk anders even bij uitvoeren...> en typ in winver dan zie je vanzelf welke service pack je hebt
Geplaatst: 6 december 200817 jaren Auteur Hey!, Thanks voor alle reactie's!.. Ik heb geupdated naar Service Pack1 en geinstalleerd, alleen de crack werkt nog niet helemaal. Iemand een idee voor goede Crack + uitleg??? Maar ik kan al installeren. Thanks, Rubosthebestos
Hey!,
Ik heb een probleem, wilde net GTA IV installeren op mijn OS Vista 32x Quad Core CPU Q6600 @ 2.40GHz
Ram: 2047 MB
Maar ik krijg een bericht dat mijn OS niet compatible is met mijn systeem!.
Hoe los ik dat op???
Alvast bedankt,
Rubosthebestos