Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1189275 wanneer is de derde ontmoeting?? want ik was al eens gaan kijken naar de bankjes en ik zie hem nergens met een verre kijker.. grtzz
Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1189297 Volgens mij moet hij er gelijk na de 2e ontmoeting zitten hoor. Kijk nog is een keer goed.
Geplaatst: 6 december 200816 jaren Auteur comment_1189307 wanneer is de derde ontmoeting??want ik was al eens gaan kijken naar de bankjes en ik zie hem nergens met een verre kijker.. grtzz ben net gaan kijken en er staat geen mannetje op mijn radar afgebeeld en niemand zit op de bankjes.. grtzz plzz help me..
Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1189313 En je weet ook zeker dat je bij dat puntje bent. Klik hier om de SnapMap te bekijken
Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1189324 Wat Robando zegt klopt niet volledig. Na het voltooien van de tweede missie voor Jeff, moet je sowieso een tijdje wachten om hem opnieuw te ontmoeten in Suffolk. De wachttijd kan soms oplopen tot een week, het is dus aangeraden om regelmatig eens een dutje te maken in een van je safehouses. Hij zit er trouwens in de vroege avond, rond 20.00u.
Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1190345 Zoals Svenie zegt, even wachten, en daarna als je hem met de auto niet vindt, eens met de helikopter over vliegen. Dan moet je het mannetje normaal gezien toch op de radar te zien krijgen!
wanneer is de derde ontmoeting??
want ik was al eens gaan kijken naar de bankjes en ik zie hem nergens met een verre kijker..
grtzz