December 6, 200817 yr Hey mensen, Ik kan niet inloggen bij de Out of the Closet brucie missie ? ben bij alle pc's geweest en bij beide internet cafe's ! als k bij een pc sta en er staat press E (pc versie) dan gebeurt er niks ! Iemand hulp ?
December 6, 200817 yr Author Iemand ??? please ik wil verder en heb geen andere missies meer ! Ik wil ook wel ff me save game posten kijken of iemand anders het wel voor elkaar krijgt ? Iemand ?!?!
December 6, 200817 yr Je kan altijd eens je savegame posten, zoals je zelf al voorstelt. Dan kan iemand testen of het bij hem/haar wel werkt.
December 6, 200817 yr Author Oke bedankt heb mijn savegame geupload naar : http://rapidshare.com/files/170791580/user...3f2ec0.rar.html als hij bij jullie wel werkt wil je dan aub ff de missie doen en dan weer saven en dan weer terug uploaden? alvast bedankt!
December 6, 200817 yr Author Iemand die het voor elkaar krijgt ???! please help k wil verder !!! EDIT: laat maar is al gelukt! Edited December 6, 200817 yr by lover_boytje
Hey mensen,
Ik kan niet inloggen bij de Out of the Closet brucie missie ?
ben bij alle pc's geweest en bij beide internet cafe's !
als k bij een pc sta en er staat press E (pc versie) dan gebeurt er niks !
Iemand hulp ?