Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1189349 ik heb net de missie ''When funday comes'' gedaan, daarna zou je de quad kunnen kopen bij sunshine's autos. Ik weet alleen niet hoe je die nou kan kopen. Als ik daar ben zie ik alleen het bord van de Turismo. weet iemand het?? bedankt sniper rifle
Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1189363 ik heb net de missie ''When funday comes'' gedaan, daarna zou je de quad kunnen kopen bij sunshine's autos. Ik weet alleen niet hoe je die nou kan kopen. Als ik daar ben zie ik alleen het bord van de Turismo. weet iemand het??bedankt sniper rifle Als het goed is zie je daar zo'n dollar tekentje zweven. Daar moet je in gaan staat en op de UP knop drukken om een quad te kopen.
Geplaatst: 6 december 200816 jaren Auteur comment_1189376 ik heb net de missie ''When funday comes'' gedaan, daarna zou je de quad kunnen kopen bij sunshine's autos. Ik weet alleen niet hoe je die nou kan kopen. Als ik daar ben zie ik alleen het bord van de Turismo. weet iemand het??bedankt sniper rifle Als het goed is zie je daar zo'n dollar tekentje zweven. Daar moet je in gaan staat en op de UP knop drukken om een quad te kopen. is dat ook voor op de psp?
Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1189435 Ja, dit is ook voor de PSP versie. Gewoon de missie When Funday Comes voltooien en doen wat MartyCeha je heeft vertelt en je bent een Quad rijker.
Geplaatst: 6 december 200816 jaren comment_1189436 is dat ook voor op de psp? Normaal gezien wel. Succes. By the way: Meer info over de Quad: >Klik.<
Geplaatst: 6 december 200816 jaren Auteur comment_1189665 is dat ook voor op de psp? Normaal gezien wel. Succes. By the way: Meer info over de Quad: >Klik.< Ahhah ik zie hem, bedankt allemaal !
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385303 Die quad was me nog nooit opgevallen joh :O thanks >>> Door ASPHALT: Check voortaan eerst even de datum van het laatste bericht voordat je gaat posten. De vorige is van eind 2008. Fijn dat je 'm hebt gevonden door dit topic, maar de reactie voegt niet veel waarde toe.. <<<
ik heb net de missie ''When funday comes'' gedaan, daarna zou je de quad kunnen kopen bij sunshine's autos. Ik weet alleen niet hoe je die nou kan kopen. Als ik daar ben zie ik alleen het bord van de Turismo. weet iemand het??
bedankt
sniper rifle