Jump to content
Geplaatst:
comment_1189798

Der is wat misgegaan met het modden en wijzingen , en nu kan ik niet meer staan in sommige delen van gta sa , dus denkt dat het door de radar wijzingen komt ,

Dus kan iemand even alle

Radar.txd hier neerzetten anders moet ik alles weer herinstalleren en daar heb ik ook geen zin meer in :S

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1189836
Der is wat misgegaan met het modden en wijzingen , en nu kan ik niet meer staan in sommige delen van gta sa , dus denkt dat het door de radar wijzingen komt ,

Dus kan iemand even alle

Radar.txd hier neerzetten anders moet ik alles weer herinstalleren en daar heb ik ook geen zin meer in :S

Ik wil niet lullig doen, maar dat zijn 126 bestandjes... :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1189840

Dus kan iemand even alle

Ik wil niet lullig doen, maar dat zijn 126 bestandjes... :7

Lekker , en ik heb der ongeveer 25 verpest =.= , :puh: onhandig onhandig :S

Geplaatst:
comment_1189842

Herinstalleer San Andreas, dan heb je alles terug. Voor de zekerheid zou ik Gta: San Andreas er helemaal afgooien, en er dan pas opzetten, dan heb je sowieso een 'propere' SA.

Succes. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1189852
Herinstalleer San Andreas, dan heb je alles terug. Voor de zekerheid zou ik Gta: San Andreas er helemaal afgooien, en er dan pas opzetten, dan heb je sowieso een 'propere' SA.

Succes. ^_^

Goed idee :puh: , even wat dingen backupen :D

Geplaatst:
comment_1190615

Succes. ^_^

Goed idee :puh: , even wat dingen backupen :D

Backuppen

Anders is het Bekupen (Uitspraak, de u van U, en niet van euh :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.