Jump to content
Geplaatst:
comment_1190010

Er verschijnen steeds meer Blu-Ray spelers op de markt. Allemaal met verschillende prijzen en kwaliteiten. Maar welke is nu de beste? Hiervoor heeft de onafhankelijke website Blu-Ray.com een test uit gevoerd met de volgende Blu-Ray spelers. In de test is ook de PlayStation 3 opgenomen. De 40- en 80 GB versie. Uit de resultaten van de test blijkt dat beide versies van de console geen verschil hebben met het afspelen van Blu-Ray films. De 60 GB versie is niet opgenomen in de test omdat deze niet meer verkrijgbaar is.

* Sony PS3 (40GB)

* Sony PS3 (80GB)

* Insignia NS-2BRDVD

* LG BD300

* Olevia BD100

* Panasonic BD35

* Panasonic BD55

* Pioneer BDP-51FD

* Pioneer Elite BDP05FD

* Samsung 2550

* Sharp HP21U

* Sony 350

* Sony 550

De Blu-Ray spelers zijn getest op verschillende critaria met onder andere de opstart tijd van de film, van het in- en uitwerpen van de Blu-Ray disc en de kwaliteit van audio en video.

Uit de test is gekomen dat de PlayStation 3 de beste Blu-Ray speler is! En daar zijn wij als PlayStation 3 bezitters best trots op. Wij bezitten de beste Blu-Ray speler! Bekijk de volledige testresultaten en criteria hieronder. Met de Blu-Ray disc als nieuwe standaard voor de toekomst is het goed nieuws voor Sony dat de PlayStation 3 naast ideale gameconsole ook nog eens de beste Blu-Ray speler heeft. Als je dus iemand kent die een Blu-Ray speler wilt kopen, raad hem/haar dan een PlayStation 3 aan!

Bron: Klik

Hoera voor de PS3 en Sony :tu:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1196423

Tevens, heb ik nu momenteel 1300euro aan X360'ers staan(Nieuwprijs toen in de tijd dat deze 3 gekocht werden), allemaal 2 keer kapot gegaan, 5x RROD, 1x Kapotte laser, Yippiekayay MF's!

Ja da's nog eens balen. Gelukkig kan dat nu niet meer gebeuren.

Wel kut dat de Xbox 360 nog steeds een RRoD of CD krasser reputatie heeft... Maar ja dat is Microsofts eigen schuld...

En BTW over die opslag: Far Cry 2 is even mooi op de Xbox 360 en PS3 en bij de 360 is hij gecomprimeerd naar 4.7GB! Dus hij gebruikt niet eens meer ruimte...

Nou, ik heb even een foto van de nieuwe moederbord opgezocht, en als deze de RROD zou krijgen vind ik knap je, dat hele ding is een gigantische koelblok geworden :roll:

halo365nmchipsz.jpg

Als ik die zooi vergelijk met wat ik hier voor me heb staan :roll:

En gecomprimeerd betekend dat het je textures enzo langer moeten laden en evt. minder hoge resolutie textures krijgt :roll: .

En in de nabije toekomst kan MS dus echt niks meer met die brak DL-DVD.

Grootste reden om een X360 te kopen is voor zijn hack-mogelijkheden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.