Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

ps3 keyboard

Geplaatst:

Als ik wil een bericht typen met een usb toetsenbord ( azerty ) dan zitten de letters altijd verkeerd zoas bij een querty , maar hoe kan je die querty instellen in azerty?

Featured Replies

Geplaatst:
Als ik wil een bericht typen met een usb toetsenbord ( azerty ) dan zitten de letters altijd verkeerd zoas bij een querty , maar hoe kan je die querty instellen in azerty?

Kijk eens bij Instellingen --> Externe Hardware of Apparaten of iets dergelijke.

Bewerkt: door TomHagen

Geplaatst:
  • Auteur

Kijk eens bij Instellingen --> Externe Hardware of Apparaten of iets dergelijke.

eens proberen ^_^ binnen 2 weken ( examens he :duh: )

ik heb ergens gezien dat het oficiele key board voor de ps3 uitkomt deze maand ook azerty,

zal ik dat ok moeten instellen of zal dat automatish gaan

Bewerkt: door js007

Geplaatst:

nog een handig weetje: Als je een gewoon querty toestenbord aansluit uit bijvoorbeeld Amerika dan werkt ie ook niet meteen correct. De meeste leestekens doen het dan niet goed. De reden hiervoor is omdat je ps3 dan staat ingesteld op een nederlands toestensbord. Om het te verhelpen moet je naar randapperatuurinstellingen en dan bij de toetsenbord instellingen switchen naar VS standaart.

• 4 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur

ik heb een wierless keypad gekocht voor de ps3 en op frans gezet ( type toetsenbord) en het werkt

maar nu werkt die toetenbord niet meer, ik denk omdat het neit is geladen maar ik heb hem iaan mijjn ps<3> gelegd en hij wil neit opladen wee tiemand hoe of wat ik moet doen

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
Wat is het dan voor toetsenbord?

ik weet nu wat het probleem is, het is een usb poort in een thrustmaster laadstation die niet werkt denk ik als ik eht meteen aansluit werk laad hij wel op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.