Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1190696 Wat zou jij graag willen zien in de nieuwe DLC The Lost and Damned? Wat ik zou willen zien: - Ik zou wel nieuwe auto's willen, bijvoorbeeld een mini cooper of een VW golf. - Silenced wapens, voor sluipmissies. - Dat Johnny naar een ander eiland vliegt, Las Venturas misschien ?! - Turf wars in Bohan, Broker of Dukes. - Nieuwe tracks voor radiostations.
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1190716 Wat ik zou willen zien:- Ik zou wel nieuwe auto's willen, bijvoorbeeld een mini cooper of een VW golf. - Silenced wapens, voor sluipmissies. - Dat Johnny naar een ander eiland vliegt, Las Venturas misschien ?! - Turf wars in Bohan, Broker of Dukes. - Nieuwe tracks voor radiostations. Wie is johnny?? Ik zou willen: Een extra personage + extra missies Meer winkels. En de mogelijkhijd om te tunen.
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1190723 Wat ik zou willen zien:- Ik zou wel nieuwe auto's willen, bijvoorbeeld een mini cooper of een VW golf. - Silenced wapens, voor sluipmissies. - Dat Johnny naar een ander eiland vliegt, Las Venturas misschien ?! - Turf wars in Bohan, Broker of Dukes. - Nieuwe tracks voor radiostations. Wie is johnny?? Ik zou willen: Een extra personage + extra missies Meer winkels. En de mogelijkhijd om te tunen. Johnny Klebitz is de hoofdpersonage van de DLC. Meer info over hem vind je hier. Verder hoop ik op zo weinig mogelijk nieuwe mogelijkheden zodat ik niet jaloers wordt op de Xbox spelers.
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191437 - Nieuwe auto's - Nieuwe missies - Ander hoofdpersonage - Ander stadsdeel beschikbaar - Ander jaar dan het gewoonlijk GTA IV
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191455 ik zou willen ps3 compatible ( wat dat spijtig genoeg niet zal gebeuren ) auto's, savehouzen, ... en natuurlijk stieken vliegtuigen en parachute
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191462 Het meeste wat jullie willen gaat gebeuren Je bent een nieuw personage(hoe dat verder gaat met nico weet ik niet) Er komen nieuwe voertuigen Een nieuw eiland nieuwe missies nieuwe radiozenders Tunen is ook mogelijk dat het geeurt, zo was het (waarschijnlijk) ook voor gta4 geplant omdat er een file bestaat met carmods.dat Bewerkt: 7 december 200816 jaren door wesley123
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191472 Ik zou willen : Wat Hoe graag in % Waarom Nieuwe wapens 75% Ik vond de oude wapens beperkt. Meer kleding 65% Ik ken de oude kleding nu wel. Meer friends 55% Roman, Jacob en Brucie beginnen op m'n zenuwen te werken Andere haarkeuzes 85% Niko's haar was niks en die van Johnny himself ook niet.
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191768 mee eens, het haar en kleding is dodelijk saai, er is echt niks stoers
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192125 - Nieuwe Wagens. - Zo veel mogelijk nieuwe mogelijkheden (om de PS3 owners uit te lachen, kijkt naar Hanneswasco ) - Nieuwe Wapens - Turfwar - Recruteren van bendeleden - Meer mogelijkheden na de 100% bijvoorbeeld onophoudelijke Assassin ofzo. - Een vet safehouse met als standaard voertuig de gangbike Zombie of de Hellfury.
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192301 Jongens, zie ik hier een nieuw soort motor? Maarja, on-topic, ik zou willen: Tuning shop Meer auto's en wapens Haaraanpassingsmogelijkheid Safehouses met garage (of bijv. het clubhuis van The Lost) Bewerkt: 8 december 200816 jaren door Dvt
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192316 -Meer kleding -Tunen -Huizen die je kan kopen (maar niet zoveel als in SA) -Fietsen
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192321 -Meer kleding-Tunen -Huizen die je kan kopen (maar niet zoveel als in SA) -Fietsen Nu je hierover begint komt er iets in me op: ik zou ook wel eens vrouwenagenten willen zien. En dieren en kinderen... Waar zijn die echt?! :$ Bewerkt: 8 december 200816 jaren door Dvt
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192480 Ik hoop: ¤ Meer en mooiere kleding ¤ Een 'Capture option' net als op de PC. ¤ Fietsen ¤ Vliegtuigjes
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192487 meer wapens meer vrienden gebouwen kunnen overnemen en dat hij naar de ps3 gaat
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192719 Ik zie hier dingen die niet mogelijk zijn Zoals dieren , die gaat ze NOOIT maar dan ook NOOIT in een GTA game zetten Anders hebben ze daar ook mee problemen zoals Hot Coffee Want als een kind het speelt en doodt een hond bijvoorbeeld dan denken ze natuurlijk dat dat kind het in het echt ook zou doen DOOR het spel En die Capture Option is onmogelijk Hoe ga je dan die Capture doen ? Elke knop word gebruikt door de gameplay Dus dat zit er al niet in Nou my maakt het niet uit ik heb Xbox en PC versie Maar ik ga het niet kopen denk ik =) Fietsen zou inderdaad leuk zijn Dan kun je nog is lekker met de physics spelen =p Gratzz
Wat zou jij graag willen zien in de nieuwe DLC The Lost and Damned?
Wat ik zou willen zien:
- Ik zou wel nieuwe auto's willen, bijvoorbeeld een mini cooper of een VW golf.
- Silenced wapens, voor sluipmissies.
- Dat Johnny naar een ander eiland vliegt, Las Venturas misschien ?!
- Turf wars in Bohan, Broker of Dukes.
- Nieuwe tracks voor radiostations.