Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191725 kan je al multiplayer op de ps2 doen zonder een missie te doen?
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191735 Ja, want in Los Santos is er ook een icoontje, net onder de brug van het ziekenhuis naar het huis van big smoke!
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191743 Op DIT KAARTJE zie je waar alle icoontjes liggen...
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191744 Het is lang geleden dat ik het spel op de PS2 heb gespeeld maar volgens mij zijn sommige altijd beschikbaar en sommige als je gaandeweg verder komt in het verhaal. Zo zal er pas een 2-speler missie vrijkomen voor de deur bij Denise Robinson als ze je vriendin is, dus na de missie Burning Desire. Dus volgens mij sommige wel en sommige niet. Op WikiGTA staan alle locaties: >klik<. Succes
Geplaatst: 7 december 200816 jaren Auteur comment_1191745 Ja, want in Los Santos is er ook een icoontje, net onder de brug van het ziekenhuis naar het huis van big smoke! ik zal kijken maar wat moet ik zien? ik heb het spel nog niet zo lang even over die kaart wat betekend rood en wat oranje?????? o en ik bedoel dat je met een vriend speelt met twee controllers geen missie`s Bewerkt: 7 december 200816 jaren door mcwolli
Geplaatst: 7 december 200816 jaren comment_1191894 Ja, want in Los Santos is er ook een icoontje, net onder de brug van het ziekenhuis naar het huis van big smoke! ik zal kijken maar wat moet ik zien? ik heb het spel nog niet zo lang even over die kaart wat betekend rood en wat oranje?????? o en ik bedoel dat je met een vriend speelt met twee controllers geen missie`s Zoals gezegd moet je op deze locaties kijken. Dat zijn pickups waarmee je met 2 spelers kan spelen (mits je 2 controllers hebt). Rood is een two player Kill Frenzy. Dat wil zeggen een soort missie voor twee spelers, waarbij het de bedoeling is zoveel mogelijk mensen te vermoorden binnen een bepaalde tijd op een bepaalde manier. De oranje bolletjes stellen pickups voor waarbij je met twee spelers gewoon vrij kan rondlopen.
Geplaatst: 8 december 200816 jaren Auteur comment_1192336 Ja, want in Los Santos is er ook een icoontje, net onder de brug van het ziekenhuis naar het huis van big smoke! ik zal kijken maar wat moet ik zien? ik heb het spel nog niet zo lang even over die kaart wat betekend rood en wat oranje?????? o en ik bedoel dat je met een vriend speelt met twee controllers geen missie`s Zoals gezegd moet je op deze locaties kijken. Dat zijn pickups waarmee je met 2 spelers kan spelen (mits je 2 controllers hebt). Rood is een two player Kill Frenzy. Dat wil zeggen een soort missie voor twee spelers, waarbij het de bedoeling is zoveel mogelijk mensen te vermoorden binnen een bepaalde tijd op een bepaalde manier. De oranje bolletjes stellen pickups voor waarbij je met twee spelers gewoon vrij kan rondlopen. thnx ik begrijp het
kan je al multiplayer op de ps2 doen zonder een missie te doen?