December 7, 200817 yr ik snap het niet heb net een half jaar een gloednieuwe computer, je koopt gta IV. En dan werkt deze ongelofelijk langzaam. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb een nvidia geforce 8200 Edited December 7, 200817 yr by flckrfm
December 7, 200817 yr Kan je je Specs ook posten, dan kunnen we zien waar het aan ligt. Trouwens, dit moet in GTA: IV Hardware problemen.
December 7, 200817 yr een nieuwe PC hoeft niet gelijk een goeie te zijn. Gebruik Flitskikkers tooltje om je specs aan ons te laten zien...waarschijnlijk is je videokaart niet goed genoeg, aangezien in een kant en klar pc nooit echt een goeie videokaart word gebouwd (of je moet een duur Game Pc'tje kopen )
December 8, 200817 yr ik snap het niet heb net een half jaar een gloednieuwe computer, je koopt gta IV. En dan werkt deze ongelofelijk langzaam. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb een nvidia geforce 8200 De videokaart. Deze is niet zo heel erg nieuw. Ik heb een jaar geleden de 8600 gekocht.
ik snap het niet heb net een half jaar een gloednieuwe computer, je koopt gta IV. En dan werkt deze ongelofelijk langzaam. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik heb een nvidia geforce 8200
Edited by flckrfm