Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192812 Hallo mensen ik had ff een vraagje! Op 1 of andere manier loopt mijn GTA VC en SA tering snel!!! Hoe kan ik dit verhelpen? HELP ME!!!! Want nu is het echt niet leuk!
Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1192867 Kijk eens bij 'Options -> Display Options -> Advanced Oprions', en kijk of de frame limiter aanstaat. Als deze aanstaat laat hij dus gewoon alle frames zien per seconde, en gaat hij dus wat sneller. Als je die uitzet, laat hij een bepaald frames per seconde toe en daardoor zal hij net perfect gaan.
Geplaatst: 8 december 200816 jaren Auteur comment_1192884 Kijk eens bij 'Options -> Display Options -> Advanced Oprions', en kijk of de frame limiter aanstaat. Als deze aanstaat laat hij dus gewoon alle frames zien per seconde, en gaat hij dus wat sneller. Als je die uitzet, laat hij een bepaald frames per seconde toe en daardoor zal hij net perfect gaan. Ok ik zal kijken!!! Hopen dat dat het is!!!
Geplaatst: 8 december 200816 jaren Auteur comment_1192915 Het is nu verhoplen !! :tu: :tu: :tu: :tu: DANKJE!!! :tu: :tu: :tu:
Hallo mensen ik had ff een vraagje!
Op 1 of andere manier loopt mijn GTA VC en SA tering snel!!!
Hoe kan ik dit verhelpen?
HELP ME!!!!
Want nu is het echt niet leuk!