Jump to content
Geplaatst:
comment_1193016

Hallo, wanneer ik gta wil spelen is dit super traag.

Op can you run it .com is alles boven de ''recommend'' bijna alle balkjes zijn groen alleen bij

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 7.15.11.7824

FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

zegt ie dat mijn videokaart driver versie te laag is ofzo en daarachter staat een button die me naar een site stuurt waar ik drivers kan downloaden alleen ik weet niet welke driver ik moet downloaden. Mijn driver is nu Nvidia GeForce 8600 GS

en dan bij Sound Card Driver Version zegt ie;

Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Met vriendelijke groet,

Vinnie

post-92672-1228767762_thumb.jpg

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd. Voortaan kun je gewoon de begin post bewerken en een afbeelding toevoegen. :)<<<

• Reacties 73
  • Bezichtigingen 4.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1197951

Wel, alle kaarten die rond de €130,- zitten ben je goed mee.

Let er wel op dat sommige kaarten een sterkere voeding zullen nodig hebben dan jij misschien nu hebt.

Geplaatst:
comment_1198105
Wel, alle kaarten die rond de €130,- zitten ben je goed mee.

Let er wel op dat sommige kaarten een sterkere voeding zullen nodig hebben dan jij misschien nu hebt.

ha zo ;; welke kan ik dan het liefs kopen van nvidia 9800??

Geplaatst:
comment_1198130

De 9800 GT is sterker, dus als je een monitor van "20 of hoger hebt kun je beter voor de 9800 GT gaan.

+ De FPS zal hoger zijn met de 9800 GT

Bewerkt: door RyanEnC

Geplaatst:
comment_1198132
De 9800 GT is sterker, dus als je een monitor van "20 of hoger hebt kun je beter voor de 9800 GT gaan.

hmm en kun je kijken als de mijne dat graphic card aan kan ?? is dit onderstaande info goed?? en ik wou nog iets vrage 4gb ram hoevl zal mij da kosten ?

post-103034-1229170859_thumb.jpg

Geplaatst:
comment_1198136

Je hebt een "22 monitor, net als ik. dus ik zou voor de 9800 GT gaan.

DDR II geheugen verkopen ze bij elke computer winkel, voor zo'n €28,- voor 2GB en €20,- voor 1 GB

Geplaatst:
comment_1198162
Je hebt een "22 monitor, net als ik. dus ik zou voor de 9800 GT gaan.

DDR II geheugen verkopen ze bij elke computer winkel, voor zo'n €28,- voor 2GB en €20,- voor 1 GB

en hoeveel kost die van 4gb gelijk wat gij hebt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.