Jump to content
Geplaatst:
comment_1193016

Hallo, wanneer ik gta wil spelen is dit super traag.

Op can you run it .com is alles boven de ''recommend'' bijna alle balkjes zijn groen alleen bij

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 7.15.11.7824

FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

zegt ie dat mijn videokaart driver versie te laag is ofzo en daarachter staat een button die me naar een site stuurt waar ik drivers kan downloaden alleen ik weet niet welke driver ik moet downloaden. Mijn driver is nu Nvidia GeForce 8600 GS

en dan bij Sound Card Driver Version zegt ie;

Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Met vriendelijke groet,

Vinnie

post-92672-1228767762_thumb.jpg

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd. Voortaan kun je gewoon de begin post bewerken en een afbeelding toevoegen. :)<<<

• Reacties 73
  • Bezichtigingen 4.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1227042
Wat voor processor zit er in je computer? En hoeveel GB intern geheugen heb je?

25jjnmc.png

ik denk dat dit misschien wat extra's geeft, of heb je meer info nodig?

je PC voldoet niet aan de eisen, te weinig geheugen en een te zwakke grafische kaart.

ag ik heb 2gb intern geheugen en t zou t moeten doen, vind raar dat maand na release rockstar nog geen echte oplossing hebben gevonden voor memory overload

er staat toch echt 1024mb geheugen hoor..

Geplaatst:
comment_1227052

25jjnmc.png

ik denk dat dit misschien wat extra's geeft, of heb je meer info nodig?

je PC voldoet niet aan de eisen, te weinig geheugen en een te zwakke grafische kaart.

ag ik heb 2gb intern geheugen en t zou t moeten doen, vind raar dat maand na release rockstar nog geen echte oplossing hebben gevonden voor memory overload

er staat toch echt 1024mb geheugen hoor..

Ja weet k :puh: had t over mezelf

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1253363

hej ;; ik heb gta iv gekocht na een tijdje heb k drunk screen hoe komt dat ? kun je me eens uitleggen?:( want k had 't spel bijna uitgespeelt :(

post-103034-1233176586_thumb.jpg

post-103034-1233176681.jpg

Geplaatst:
comment_1256868
hallo

ik heb een vraag sinds in gta iv patch 2 heb gedownlaod werkt mijn gta niet meer kun je miss helpen

alvast bedankt

Zijn al je drivers up-to-date? Ik denk dat de enige mogelijkheid om GTA IV weer werkende te krijgen is je spel weer opnieuw instaleren... En dan maar niet updaten.

Geplaatst:
comment_1259357

heey,

ik heb een probleem met GTA 4.

ik heb het spel net nieuw gekocht.

nu wil ik het ook graag opslaan maar dan moet ik inloggen.

dat heb ik allemaal geregeld. zegt hij dat er een update beschikbaar is. vervolgens ga ik de update downloaden.

maar dan is hij hellemaal op het einde en dan blijft hij hangen.

vervolgens ben ik het handmatig gaan proberen, de patch ff downloaden en dan instaleren en dan doet hij hetzelfde hij blijft hellemaal op het iende hangen. ik kan dan dus niet op finish drukken (of iets dergelijks) maar alleen op close.

wat is hier het probleem van.

voor de goede orde zal ik gelijk ff men systeem dingen en dergelijke doorgeven...

Processor Familie Turion 64 X2

Snelheid 2.00 GHz

Geheugen 3072 MB

Grafische kaart ATI Mobility Radeon

Type grafische kaart HD 3650 graphics 512mb

hopend dat ik jullie voldoende info heb geven zodat jullie mij kunnen helpen.

mvg

Gert-Jan

Geplaatst:
comment_1259388
heey,

ik heb een probleem met GTA 4.

ik heb het spel net nieuw gekocht.

nu wil ik het ook graag opslaan maar dan moet ik inloggen.

dat heb ik allemaal geregeld. zegt hij dat er een update beschikbaar is. vervolgens ga ik de update downloaden.

maar dan is hij hellemaal op het einde en dan blijft hij hangen.

vervolgens ben ik het handmatig gaan proberen, de patch ff downloaden en dan instaleren en dan doet hij hetzelfde hij blijft hellemaal op het iende hangen. ik kan dan dus niet op finish drukken (of iets dergelijks) maar alleen op close.

wat is hier het probleem van.

voor de goede orde zal ik gelijk ff men systeem dingen en dergelijke doorgeven...

Processor Familie Turion 64 X2

Snelheid 2.00 GHz

Geheugen 3072 MB

Grafische kaart ATI Mobility Radeon

Type grafische kaart HD 3650 graphics 512mb

hopend dat ik jullie voldoende info heb geven zodat jullie mij kunnen helpen.

mvg

Gert-Jan

Helaas moet ik je gaan teleurstellen, maar GTA IV gaat het zeker niet doen op jouw laptop.

De processor zit ver onder de minimum eisen en het zit ook nog in een laptop gebouwd.

Geplaatst:
comment_1259410
Helaas moet ik je gaan teleurstellen, maar GTA IV gaat het zeker niet doen op jouw laptop.

De processor zit ver onder de minimum eisen en het zit ook nog in een laptop gebouwd.

maar hij speelt wel gewoon...

hij wil alleen die update niet instaleren...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.