Geplaatst: 8 december 200816 jaren comment_1193170 Ik heb problemen met de multiplayer mode, als ik een game join dan kom ik als enigste in de lobby en kom ik alleen op het eiland, of ik owrd meteen gekickt, wat kan ik hier aan doen?
Geplaatst: 9 december 200816 jaren comment_1193418 Dit heb ik ook, precies hetzelfde... Ik klik dan ook op een spel en dan zit ik vervolgens ook alleen in een lobby en word ik gekickt. Met andere woorden: ik kan niet joinen...
Geplaatst: 20 december 200816 jaren comment_1205813 Dit heb ik ook, precies hetzelfde... Ik klik dan ook op een spel en dan zit ik vervolgens ook alleen in een lobby en word ik gekickt. Met andere woorden: ik kan niet joinen... Inmiddels de patch al gedownload? Probleem opgelost, of nog niet?
Geplaatst: 21 december 200816 jaren comment_1207704 De patch zal het probleem waarschijnlijk niet verhelpen, kijk eens of UPnP aanstaat in je router...
Ik heb problemen met de multiplayer mode, als ik een game join dan kom ik als enigste in de lobby en kom ik alleen op het eiland, of ik owrd meteen gekickt, wat kan ik hier aan doen?