Jump to content

Welke browser gebruik jij?


Thundercover

Welke browser gebruik jij?  

164 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke browser gebruik jij?

    • Internet Explorer
      28
    • Mozilla FireFox
      108
    • Opera
      1
    • Safari
      5
    • Google Chrome
      21
    • Anders, namelijk...
      2


Recommended Posts

Aangezien KillerZero86 mij erop attendeerde dat het vorige topic misschien wel een beetje oud is, open ik maar een nieuw topic. Nu kan iedereen weer stemmen en discussiëren over de browser die je gebruikt en/of de beste vindt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    16

  • Thundercover

    6

  • marcootje

    6

  • Sprunk

    4

Ik gebruik, uiteraard, firefox (3.0.4). Ik heb ongeveer veel te veel add-ons geinstalleerd maar dat geeft niet :puh:.

Als je nog nooit iets anders als IE hebt gebruikt is FF gewoon een aanrader...als je IE fijn vindt vind je FF super :) .

Firefox op zichzelf is niet echt goed (vooral met het hoge geheugengebruik XD), maar de add-ons maken FF echt gewoon geweldig. Dat zie je ook nergens anders, in die grootte.

Mvg

Marco

Link to comment
Delen op andere websites

TC, zou je de poll zo kunnen aanpassen dat we meer dan één keuze kunnen invullen? Ik gebruik namelijk zowel Internet Explorer 7 als Mozilla FireFox 3 :tu:

Standaardbrowser is IE7, maar voor de add-ons gebruik ik regelmatig FireFox.

Link to comment
Delen op andere websites

Mozilla Firefox is gewoon het best. Klaar geen discussie mogelijk. Misschien dat Google Chrome in de buurt komt qua snelheid en functies.

Beetje raar deze reactie, een discussie gaat vaak over meningen. Dat jij Firefox het beste vind is dus een mening en geen feit. Dus is een discussie wel mogelijk. Bovendien heeft ieder persoon zijn of haar eigen gebruikers ervaring.

----

Ontopic;

Ik gebruik zelf Firefox, omdat deze lekker naar eigen zeggen kan in delen, lekker met de tabbladen.

Mooie plug-ins en skins er in zetten, geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

TC, zou je de poll zo kunnen aanpassen dat we meer dan één keuze kunnen invullen?

Dan zouden nu stemmen verloren kunnen gaan. Mocht je regelmatig meerdere gebruiken, dan kies je de browser uit die je net iets meer dan de andere gebruikt of de browser die je het beste vindt.

Zelf gebruik ik Firefox, voornamelijk door de gebruiksvriendelijkheid en de add-ons. In tegenstelling tot bij Internet Explorer zijn er geen rare klik-geluiden waarbij je je afvraagd of je nog per tik betaald. Af en toe gebruik ik Chrome, aangezien die vaak toch iets sneller is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan eigenlijk niet eerlijk vertellen wat ik gebruik. Dat komt namenlijk dat mijn vader dat beslist omdat het zijn pc's zijn.

En hij vind Google Chrome helemaal geweldig. Maar ik vind het persoonlijk een k#t browser. Hij is onveilig, onduidelijk, en ik mis een heleboel functies van IE7. Maar een van de ergste dingen is dat ik nergens normaal kan posten. Newgrounds niet, GTAF niet, GMail niet, etc. niet. Het kan wel, maar het werkt gewoon knudde. Ook vind ik het heel irritant dat hij opeens uitspringt als een pagina niet voledig geladen is en dan naar een andere pagina gaat. Laad er een plaatje niet. Bang! Browser weg. :duh:

Ik mag gelukkig wel nog gewoon IE7 gebruiken. Ondanks al die reacties dat het slecht is vind ik het mee vallen. Kwa snelheid merk ik geen verschil tussen IE7 of FireFox. En voor de rest is het ook grotendeels het zelfde. Het grote voordeel van IE7 is dat alles er gewoon op werkt. Bij Chrome of FF heb je wel eens dat sommige websites niet goed laden. Daar heb ik lekker geen last van.

Wat ik zelf wel prettig vind maar mijn vader een gruwelijk pesthekel aan heeft is firefox. Hij vind het geript van netscape (nooit gebruik, is opgeheven in de romeinse tijd, toen bestond ik nog niet) en hij zegt dat het heel erg onveilig is. (peer2peer) Zelf vind ik het wel prettig werken. Het is niet sneller, het is niet beter, maar je hebt add-on's en als je daar 50mb van hebt dan is FF beter. :puh: Ik heb dan ook leuke download statusbars (opgestuurt naar FireFoxer, is mij belooft te reviewen maar nooit van gekomen :cry: ) en allerlij andere zooi. En een newgrounds skin. :dans: Maar dat mag ik niet meer gebruiken. Tenzij het op mijn eigen pc is waar ik geen internet op heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...