Jump to content
Geplaatst:
comment_1193617

Om de werkdruk beter te verdelen, en tegemoet te komen aan verschuivingen in interesse, hebben enkele crewleden een andere moderatie plek gekregen binnen het team.

Dutchy3010 zal de modding fora verlaten om de moderators op lifestyle bij te staan. De vrijgevallen plaats op modding zal door ene PatrickW opgevuld worden, die een lege plek achterlaat bij GTA IV.

Deze leegte zal opgevuld worden door Bling, die op zijn beurt de SA fora zal verlaten.

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1194497
Alle drie succes.

Pat, moet ik nou naar jou luisteren, of jij naar mij, aangezien je een nieuwkomer bent in mijn domein :7 . Bij deze verwelkom ik je ook in het modding gedeelte :Y .

Jij bent mij mentor, baas da beast. _O_

Geplaatst:
comment_1194524

Gefeliciteerd Bling, succes met je aanstelling tot het GTA IV forum. Je hebt je moderator taken al ruimschoots bewezen, dus twijfel is niet mogelijk. Veel plezier! :tu:

Geplaatst:
comment_1194543

Allemaal gefeliciteerd natuurlijk, ik had niet verwacht dat 3010 niet meeging naar de modding. (ben je ziek?) Ik weet namelijk dat die twee erg actief zijn in modden met SA. Maar dat terzijde natuurlijk. Blingboy ook weer succes natuurlijk, en euh 3010… Eh laat ook maar, succes allen :) !

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1194670
Allemaal gefeliciteerd natuurlijk, ik had niet verwacht dat 3010 niet meeging naar de modding. (ben je ziek?) Ik weet namelijk dat die twee erg actief zijn in modden met SA. Maar dat terzijde natuurlijk. Blingboy ook weer succes natuurlijk, en euh 3010… Eh laat ook maar, succes allen :) !

Euuh, Dutchy3010 was moderator van Modding, ze gaat nu in plaats van modding Lifestyle doen.

Geplaatst:
comment_1195265

Euuh, Dutchy3010 was moderator van Modding, ze gaat nu in plaats van modding Lifestyle doen.

Haha, als de leden al niet weten wie bij wat gaat, volgensmij twijfelen de admins nu ook over hun beslissing. :D

D0h, nee hoor, veel succes in jullie nieuwe stekkies! :cya:

Geplaatst:
comment_1203753
Ik wens jullie veel sterkte op het nieuwe stekkie en hopelijk zijn er weinig mensen die onzin plaatsen zodat jullie gewoon vriendelijk mee kunnen posten zonder waarschuwingen te geven :D

totaal mee akoord :D

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.