Geplaatst: 9 december 200816 jaren comment_1193776 FF een vraagje ik ben bij GTA IV bij zo'n missie en je moet daar op een ladder klimmen. Hoe doe je dat op de pc, ik heb alle knopjes ingedrukt en naar settings gekeken maar ik zie helemaal niks. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt
Geplaatst: 9 december 200816 jaren comment_1193783 Je staat bij een ladder/trap en dan druk je op F. En dan W ingedrukt houden (als je aan die ladder/trap hangt) om omhoog te klimmen
Geplaatst: 9 december 200816 jaren Auteur comment_1193788 Je staat bij een ladder/trap en dan druk je op F. En dan W ingedrukt houden (als je aan die ladder/trap hangt) om omhoog te klimmen Bedankt ik ga het meteen proberen
Geplaatst: 9 december 200816 jaren comment_1193800 Ding waar ik wel vaak tegenaanloop (no pun) is dat de actie redelijk snel wordt geannuleerd door andere knoppen. Ren je er snel bij langs dan is de kans groot dat het spel F niet pakt, die geeft de voorkeur aan het doorlopen. Wees er dus zeker van dat je nagenoeg stilstaat vlakbij de trap voordat je F drukt zodat Nico in alle rust de trap kan beginnen te beklimmen.
FF een vraagje ik ben bij GTA IV bij zo'n missie en je moet daar op een ladder klimmen.
Hoe doe je dat op de pc, ik heb alle knopjes ingedrukt en naar settings gekeken maar ik
zie helemaal niks.
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt