Omdat ik me verder ga verdiepen in Joomla! zal ik dit topic steeds gebruiken voor mijn vragen en problemen die er komen. Hieronder staan mijn vragen:
Vragen/Problemen:
1.Ik heb een probleem met Joomla!. Ik heb namelijk het hele pakket gedownload van hun site en op mijn website gezet. Alleen nu moet ik het pakket installeren. Stap 1 (kiezen van de taal) gaat prima alleen wanneer ik op volgende druk krijg ik onderstaande melding: *afbeelding*
In mijn browser (FireFox) heb ik zelf de cookies ingeschakeld voor mijn website.
Voor de rest (nog) geen verstand van dat Joomla, heb wel in de configuration.php me MySQL database info neergezet, maar volgens mij heeft het daar (op dit moment) niks mee te maken denk ik.
Iemand een idee wat de oplossing is hiervan? Alvast bedankt voor je medewerking
Opgelost!
2.Ik moet voor iemand een systeem maken waar mensen kunnen inloggen en een eigen persoonlijke pagina kunnen aanmaken met foto's, gegevens e.d. Nu zijn daarvoor volgensmij extensies te vinden om te installeren in Joomla, alleen heb ik deze nog niet kunnen vinden (ik zoek vast verkeerd).
Als dat mogelijk is zou ik zelf alle velden die daarin staan willen aanpassen of toevoegen.
Weet iemand een handig systeem dat werkt in Joomla?
Opgelost!
3.Ik heb een template gedownload met een indeling die ik ongeveer wil. Is het mogelijk om gewoon in je mappen de afbeeldingen te verandren in je eigen stijL? Want vindt beetje nep om een standaard template te gerbuiken.
Als het mogelijk is om Joomla te integreren in een al gemaakte php/html lay-out dan zou dat helemaal mooi zijn (tutorial bijvoorbeeld).
Omdat ik me verder ga verdiepen in Joomla! zal ik dit topic steeds gebruiken voor mijn vragen en problemen die er komen. Hieronder staan mijn vragen:
Vragen/Problemen:
1. Ik heb een probleem met Joomla!. Ik heb namelijk het hele pakket gedownload van hun site en op mijn website gezet. Alleen nu moet ik het pakket installeren. Stap 1 (kiezen van de taal) gaat prima alleen wanneer ik op volgende druk krijg ik onderstaande melding: *afbeelding*
In mijn browser (FireFox) heb ik zelf de cookies ingeschakeld voor mijn website.
Voor de rest (nog) geen verstand van dat Joomla, heb wel in de configuration.php me MySQL database info neergezet, maar volgens mij heeft het daar (op dit moment) niks mee te maken denk ik.
Iemand een idee wat de oplossing is hiervan? Alvast bedankt voor je medewerking
Opgelost!
2. Ik moet voor iemand een systeem maken waar mensen kunnen inloggen en een eigen persoonlijke pagina kunnen aanmaken met foto's, gegevens e.d. Nu zijn daarvoor volgensmij extensies te vinden om te installeren in Joomla, alleen heb ik deze nog niet kunnen vinden (ik zoek vast verkeerd).
Als dat mogelijk is zou ik zelf alle velden die daarin staan willen aanpassen of toevoegen.
Weet iemand een handig systeem dat werkt in Joomla?
Opgelost!
3. Ik heb een template gedownload met een indeling die ik ongeveer wil. Is het mogelijk om gewoon in je mappen de afbeeldingen te verandren in je eigen stijL? Want vindt beetje nep om een standaard template te gerbuiken.
Als het mogelijk is om Joomla te integreren in een al gemaakte php/html lay-out dan zou dat helemaal mooi zijn (tutorial bijvoorbeeld).
Opgelost!
4. ?
Bewerkt: door Kai-ShockWave